הגישור בוצע בתאריך 23/11/2025 ע"י מחלקת בקרת הדירוג של מידרג
במסגרת תהליך גישור, בוצע החזר כספי חלקי.
פיצוי כספי בסך 150 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -06/11/2025
חוות דעת:
נאמר לי עלות השירות, אישרתי. לאחר מכן שלחתי סרטון של המכונה התקולה והסברתי מה התקלה. קבענו יום ושעה. בעת הגעתו אמר שהוא לא יכול לתקן וכי יש להחליף כרטיס ולפנות לחברת סמסונג בלבד. לקח ביקור והלך. אם אתה יודע שקיימת כזאת אופציה למה אתה לא מעדכן מראש? סתם שילמתי. ההתרשמות שלי היא לא טובה. על מה שילמתי? היה צריך לעדכן כי יכול להיות שלא תהיה אפשרות לתקן וכי יש לפנות לחברה. אם היה אומר זאת, לא הייתי מזמין אותו בכלל.