העובד שלו לא הצליח לאתר את הדוד ולכן אמר שיש ערבוב של המים כאשר בפועל זאת לא הייתה הבעיה ושצריך אינסטלטור. לאחר ביקור של אינסטלטור התברר שאין ערבוב של המים ואחרי שטכנאי אחר הגיע והצליח לאתר את הדוד הנכון נפתרה הבעיה בהחלפת גוף חימום. הוא לקח כסף על ביקור בלבד. לא מצא את הבעיה ולא איתר את הדוד ואמר שהבעיה היא משהו שהיא לא. אחר כך הוא החזיר תשלום ויצא ממש בסדר.
דירוגים:
כללי
10
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
בוצע גישור
| 03/12/2025
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 03/12/2025 ע"י מחלקת בקרת הדירוג של מידרג
במסגרת תהליך גישור בעל המקצוע ביצע החזר מלא של 300 שקל לשביעות רצון הלקוח.
פיצוי כספי בסך 300 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -27/11/2025
חוות דעת:
העובד שלו לא הצליח לאתר את הדוד ולכן אמר שיש ערבוב של המים (כאשר בפועל זאת לא הייתה הבעיה) ושצריך אינסטלטור. לאחר ביקור של אינסטלטור התברר שאין ערבוב של המים ואחרי שטכנאי אחר הגיע והצליח לאתר את הדוד הנכון נפתרה הבעיה בהחלפת גוף חימום. הוא לקח כסף על ביקור בלבד. היה ממש מתחת לכל ביקורת! לא מצא את הבעיה ולא איתר את הדוד ואמר שהבעיה היא משהו שהיא לא.