מוקד מידרג: 1-700-707-233
אולגה ו. גבעתיים.
משוב: 23/10/2025

תיאור השירות:
חוות דעת:
בעל המקצוע תיקן בעיית חימום בדוד. אחרי 7 חודשים - שוב יש בעיית חימום בדוד. בעיני בעל מקצוע לא אמין ולא מקצועי. טען שגוף החימום מלא אבנית, ולכן מחמם לאט. החליף גוף חימום. בפועל לא היה אבנית על גוף החימום. שילמתי כמה מאות שקלים. אחרי 7 חודשים (כולל 4 חודשי קיץ, שבכלל לא השתמשנו בדוד חשמל) שוב יש בעיית חימום, ובעל המקצוע לא לוקח אחריות, ולכן שילמתי שוב. וגם אמר שהדוד מתקלקל כל חצי שנה כי אני לא מתחזקת אותו. שצריך לשלם על אביזרים נוספים מעל אלף שקלים כדי שלא יתקלקל. מקודם גרתי בדירה בשכירות 17 שנים, ופעם אחת רק התקלקל הדוד, ב-17 שנים. לא הגיוני שאני כל חצי שנה צריכה לשלם, ואיש מקצוע לא לוקח אחריות. עברו רק 7 חודשים מתיקון קודם. לא לעניין. גם היחס שלו לא נעים בעיניי. כן יכולה להגיד שהגיע מהר, עמד בזמנים, היה גמיש.
דירוגים:
כללי
5
איכות
5
מחיר
5
זמנים
10
יחס
5

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק