מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 51 חוות דעת רלוונטיות
אברהם נתן שירות מעולה. הוא ענה, היה זמין והגיע מהר.
הוא בן אדם מדהים, אין מילה אחרת להגיד את זה, הוא איש שרות ומקצועי ברמות הכי גבוהות שיש. הוא הגיע כבר באותו יום לסדר את המקרר, כיוון שהבעיה הייתה בכרטיס האלקטרוני ולא היה ניתן לפתור אותו כבר באותו יום הוא לא לקח כסף על הביקור הראשון, הוא אמר שהוא יגבה תשלום על הביקור הבא כבר וממש נתן בנו אמון. ממש התרשמתי מהיושרה והאמינות שלו, הוא היה מדהים ולפי דעתי המחיר שלו היה יותר מידי הוגן.
הזמנתי את ליעד בשביל אמא שלי. הוא היה זמין במידית, ציין מחיר מראש, טיפל בבעיה מהר, לקח מחיר לא יקר לדעתי ואמא שלי הייתה מאוד מרוצה!
הוא מקצועי, מאד נחמד ודייק בהגעה. נהדר שיש אנשים כאלה!
היה בסדר גמור. הוא רצה להקל עליי ומצא פתרון שהמקרר ימשיך יעבוד. בסוף הסתבר שבכל מקרה הכרטיס הלך. הוא לקח את הכרטיס לרחובות ותיקן אותו. הייתי מרוצה מהכל פרט למחיר, התברר לי שיכלתי לקנות מקרר חדש במחיר דומה. הוא בחור על הכיפאק, פרסמתי אותו בבניין שלנו.
הוא היה מעולה ממש. הוא היה בטוח ב99% שהבעיה היא בכרטיס האלקטרוני ותיקן אותו אך לא היה מוכן לקחת כסף עד שלא היה בטוח שהבעיה נפתרה. במשך שלושת הימים שאחרי הוא התקשר כל יום לשמוע שהכל תקין ורק לאחר מכן גבה את התשלום. הוא באמת יוצא דופן.
ביקור עבור תיקון מקרר של חברת סמסונג עם כרטיס אלקטרוני שרוף.
היה בסדר גמור, הוא אמין ומקצועי אבל אני החלטתי שלא לתקן בסוף.
קובי היה פנטסטי! הוא הבין את הבעיה במהירות ופתר אותה במקצועיות, הוא היה מאוד כנה וללא ספק השתלם לי לקחת אותו! מומלץ!
הוא הגיע לבדיקה בשעות הבוקר, פתח ובדק מה שצריך, הבין שהבעיה בכרטיס ולקח אותו למעבדה לתיקון. כעבור כמה שעות חזר במיוחד בשעות הלילה כדי לעשות את התיקון. הכול התבצע באותו יום בתשלום מאוד סביר לדעתי.
עמוס היה בסדר גמור. מרוצה. המחיר שגבה לדעתי יקר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.