מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 10 חוות דעת רלוונטיות
אליאס היה 10! ממש נהדר מכל הבחינות. מקצועי, נחמד ושרותי. התקשרתי אליו ביום שישי יחסית מאוחר כשגיליתי שהמקרר שבק חיים. הוא הגיע למרות השעה, מתוך מחשבה ואחריות, שתקלת מקרר אי אפשר לדחות ליום ראשון. סידר את התקלה וביצע בנוסף ניקוי ופתיחת ניקוז . המקרר עובד יותר טוב מקודם. כל הכבוד לאליאס, אני מאד מרוצה ממנו. יותר מזה, לפני כניסת שבת, הוא התקשר לוודא שהכל בסדר, וגם במוצאי שבת שלח לי וואטסאפ לוודא שהכל תקין. כן ירבו. ישר כח.
תיקון מקרר מחברת סמסונג שכלל החלפת טרמופיוז ותיקון סתימה.
התוצאה הייתה אחלה! אדיב, נעים, ישר ומקצועי. אדם מאד שירותי ממליץ עליו.
הוא מעולה, מקצועי מאוד ואני ממליץ עליו. מבחינת מחיר לקח את מה שסוכם מראש ולא שקל יותר.
היה מאוד אמין זאת אומרת כשגילה שזה קצת יותר רחוק ממה שחשב הוא לא העלה את המחיר בגלל זה וישב עד שהבעיה נפתרה. בן אדם אדיב, היה ממש מוצלח.
יניב היה על הכיפאק, נתן לי שירות מצוין ומבחינה מקצועית לא פגשתי באנשי מקצוע כאלה! הוא איתר את התקלה תוך דקה, החליף את החלק, ענה לי על כל השאלות ונתן את השירות הכי טוב שהיה יכול. המחיר שביקש היה נשמע לי מאוד הגיוני וסביר ואני באמת מרוצה מאוד!
החלפת טרמופיוז ורגש במקרר של חברת סמסונג.
הוא היה מצוין הייתי מרוצה מאוד מהעבודה. הוא היה מקצועי. למחרת כשהסתבר שהמקרר עדיין לא בסדר הוא היה מאוד נחמד וישר אמר שיבוא לראות. הוא תיקן ואמר שלא יגבה תשלום עד שנברר שאכן הבעיה תוקנה לחלוטין. איזה הגון!!!! הוא עשה עבודה נפלאה אבל אני חושב שעמידה בזמנים זה לא קטע חזק אצלו.
הוא מדהים, אדיב ומקצועי. גם נתן לי שירות אחר כך ללא עלות במסגרת אותה בעיה וממומלץ בפה מלא!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.