מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 17 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מאד נחמד וסבלני. הסביר לי בדיוק מה לעשות היה נשמע שהוא מקצועי מאד.
השירות היה מאוד אדיב, הוא התאים את עצמו לשעות שלי למרות שהם היו ממש לא נוחות. כל פעם שיניתי שעה וביטלתי אותו והוא היה ממש בסדר. הוא גילה את הבעיה די מהר ופתר אותה בצורה מצויינת!
היה על הכיפאק! הוא היה רציני, הגיע ביום שישי, איתר את הבעיה,עבד והשקיע. היתה בעיה אחרי הפעם הראשונה שהוא היה והוא הגיע שוב פעם בלי שום בעיה וכמובן לא לקח על זה כסף.
החלפת חלקים ותיקון איזון דלת במקרר ישן של חברת ספקטרה.
קובי הגיע ואין לי מילים בלקסיקון לתאר את השירות, באמת זה כאילו אנחנו בחו"ל מבחינת השירות! הסברתי בפלאפון לאחרים וכולם אמרו שאי אפשר לתקן והוא היחיד שאמר שאפשרי. הוא הגיע בול בין השעות שאמר, נתן לי מחיר בטלפון ולא לקח שקל יותר. העבודה מקצועית ברמה שאין לתאר והמקרר כמו חדש. הוא בן אדם שרואים שהוא קם עם חיוך והולך לישון עם חיוך ועם הרגשה שהוא לא עובד על אף אחד, כבן אדם הוא עשר! ואם היה יותר מעשר גם את זה היה מגיע לו. אין לי מילים, לא האמנתי שקיימים עוד אנשים כאלה וזה נותן לי תקווה. אני מודה לכם מכל הלב שמצאתי אותו! הוא מקצועי וכל מי שיש לו בעיה עם מקרר אני ממליצה, הוא יותר ממה שאפשר לדמיין!
הוא היה מצוין! הוא תיקן והיה נחמד.
תיקון מקרר של חברת ספקטרה.
הוא היה נחמד והגיע בזמן. ** עדכון לאחר חודשיים *** לאחר מספר ימים התקלה חזרה, אך הוא הגיע במהרה החליף שוב את הרכיב (כמובן ללא תשלום) והתקלה סודרה. זה שירות!
השירות היה טוב, הייתי מרוצה מאוד.
תיקון תקלה של קירור במקרר של חברת ספקטרה.
עשינו תיאום ציפיות של 80% הצלחה לתיקון המקרר. המקרר התחיל להשמיע רעשים אחרי הטיפול, והוא נעלם ולא היה עם מי לדבר.
הוא היה מעולה, הוא הגיע אלי אחרי שטכנאי אחר החליף לי לפני חצי שנה חלק והוא שוב שבק חיים. קיבלתי ממנו שירות מעולה ויחס אדיב, אני מרוצה. הוא היה מקצועי.
אני חייבת להגיד - שאין אנשים כמוהו! אין דברים כאלה. אני עובדת עם הרבה בעלי מקצוע והוא היה וואו! למרות שחברת המקרר שלי זה לא ההתמחות שלו, הוא עדיין עשה עבודה מדהימה, נתן מחיר טוב והשירות היה מעולה. אין אנשים כאלה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.