מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 1012 חוות דעת רלוונטיות
היה מצוין, הייתי מרוצה!
הוא מקצוען! עזר לי ממש בטלפון והתעקש שננסה לתקן את הבעיה דרך הטלפון כדי שאני לא אשלם סתם דמי ביקור, הוא ביקש תמונות בוואטסאפ וממש עזר לי. ואכן הבעיה תוקנה דרך הטלפון.
הוא עזר לי דרך הטלפון בחינם, אמר לי מה צריך לעשות וזה פתר את בעיה.
הוא הדריך אותי בטלפון, אמר לי על איזה כפתור ללחוץ וזה פתר לי את הבעיה. הוא היה מאה אחוז.
היה שירות טוב ואיכותי. סבלני וקשוב. יצרנו עימו קשר עבור תיקון מקרר של חמותי, שהפסיק לקרר בחלקו העליון. לדבריו אינו מתעסק עם מקררי היטא'צי, אך הציע לנתק את המקרר מהחשמל, כנראה שצינורות הקירור נסתמו מקרח, ולהפשיר אותם יפתור את הבעיה, ואכן כך היה. תודה על הסבלנות והפתרון.
היה מדהים! המקרר הציג הודעה לא ברורה על המסך והאורות לא דלקו. ערן זיהה את הבעיה בטלפון והסביר איך לפתור אותה.
אברהם דיבר איתי טלפונית, עזר והסביר לי כיצד התיקון מתבצע ומה לעשות ובעזרתו הבעיה נפתרה!
היה מעולה! סופר יעיל ומקצועי.
בגלל שהמקרר היה פתוח יותר מידי זמן התחיל להצטבר קרח והתקשרתי אליו כדי לברר איך להיפטר מזה רגע לפני שבת. הוא הסביר לי בדיוק מה אני צריך לעשות ובהתחשב בזה שהיה יום שישי, שזה לא יום עבודה, היחס שלו היה מקסים והוא היה מאוד סבלני.
הוא היה פשוט מצוין, לחצתי עליו שיגיע אליי והוא אמר לי שאין שום צורך כי המקרר שלי עובד, הסביר לי איך לבדוק את הבעיה והוא חסך לי כסף.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.