מוקד מידרג: 1-700-707-233

חרקים עוקצים בלתי נראים - מה זה?

האם חרקים עוקצים בלתי נראים הם פרעוש או פשפש המיטה

אם אתם עקוצים אבל לא רואים חרקים בבית, אתם בטח חושדים שחרקים עוקצים בלתי נראים פלשו הביתה. זה כמעט נכון, כנראה שמדובר בפשפש המיטה או בפרעושים, שהם אמנם לא בלתי נראים, אבל כל כך קטנים ויודעים להתחבא, שיכול מאוד להיות שאתם לא רואים אותם אלא רק מרגישים עקיצות.

הנה כמה דרכים שיעזרו לכם לזהות איזה חרקים עוקצים "בלתי נראים" נמצאים אצלכם בבית:

פשפש המיטה פשפש המיטה - אם התעוררתם בבוקר עם עקיצות שלא היו שם כשהלכתם לישון, נשמע שפשפש המיטה הוא הוא החרק הבלתי נראה שנמצא אצלכם. כדי להיות בטוחים, חפשו כתמים עגולים קטנים בצבע אדום, חום או שחור. אלה כתמי דם קטנים או כתמי צואה שפשפש המיטה משאיר אחריו. בנוסף, חפשו בקפלי המזרן ובמצעים ואולי תראו חרק חום קטן בגודל 1-6 מ״מ מסתתר שם. לא נעים, אנחנו יודעים.

איך נפטרים ממנו? בשלב הראשון כדאי להכניס את כל המצעים והבגדים למייבש בחום של 70 מעלות, אבל במקרה שזה לא מספיק, מומלץ לפנות למדביר שישתמש בחומר הדברה ייעודי, יסיר בקיטור את ביצי הפשפש מהמזרן ויחמם את החדר.

הדברה בריסוס נגד פרעושים פרעושים - אם חרקים עוקצים בלתי נראים עקצו אתכם מתחת לברכיים, זה הסימן הראשון לכך שיש לכם פרעושים בבית. שימו לב, פרעושים יכולים להגיע הביתה גם אם אין לכם חיית מחמד, אבל אם יש לכם כלב חשוב שתבדקו אותו ותתנו לו טיפול מתאים.

כדי להיפטר מהאורח הלא קרוא, הרתיחו את הבגדים והמצעים בחום של 60 מעלות לפחות. שאבו את הספות המזרנים והשטיחים שטפו את הבית ביסודיות ולאחר מכן פנו למדביר להשלמת החיסול. מאמינים בכם!

 


מידרג עונים | עוד שאלות בהדברות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק