מוקד מידרג: 1-700-707-233

מטבחים תמונות מבתי לקוחות

גם אם אתם בשלני על וגם אם אתם מסתפקים בלקחת לכם קערת קורנפלקס, מטבח מעוצב לגמרי ישדרג לכם את החוויה. רגע לפני שאתם מתקינים מטבח חדש בבית ושולחים תמונות לחברים להשוויץ, קחו לכם כמה רגעים להסתכל על תמונות השראה של מטבחים יפים ופונקציונליים. במאמר הבא ריכזנו לכם תמונות של מטבחים אמיתיים מבתי לקוחות שיתנו לכם השראה לבחירת המטבח המושלם שלכם. תורידו את הסיר מהגז, הפעם לא לוקחים סיכונים, אנחנו מתחילים


מטבחים תמונות מבתי לקוחות

תמונות של מטבחים אפשר למצוא באינטרנט, בקטלוג ובאתרי השראה כמו פינטרסט. הבעיה היא שלפעמים התמונות נראות לא ממש ריאליות. לכן, אספנו עבורכם תמונות אמיתיות של מטבחים מבתי לקוחות, כאלה שתוכלו לקחת מהם השראה וחברות מטבחים יוכלו להתקין עבורכם.

 

תמונות של מטבחים

תמונות של מטבחים כפריים מבתי לקוחות

עיצוב כפרי משרה בבית אווירה נעימה וחמה, הוא משלב בדרך כלל צבעים בהירים כמו: לבן, אבן ושמנת, טקסטורות רכות ושילוב של עץ. בתמונות של מטבחים כפריים מבתי לקוחות ניתן להבחין גם בנגיעות של צבעים נוספים, כמו תכלת או ירוק שנותנים טאץ' אישי למטבח. אם אתם לא מפסיקים להסתכל על תמונות של מטבחים מפרובאנס, מטבח כפרי זו כנראה בחירה טובה בשבילכם.

 

תמונות של מטבח כפרי שמנת

 

תמונה של מטבח כפרי שמנת
שולחן עץ מטבח כפרי

 

תמונות של מטבח כפרי שמנת ועץ

 

מטבח כפרי שמנת עץ
מטבח כפרי שמנת

תמונות של מטבחים מודרניים מבתי לקוחות

אם אתם יותר בקטע של מראה נקי ומינימליסטי, מטבח מודרני עשוי להיות פתרון נהדר. המטבח המודרני משדר מראה של ניקיון ונותן לבית מראה קלאסי יותר. העיצוב המודרני הוא פחות חמים ומשתמש בחומרים כמו נירוסטה, זכוכית, בטון ומתכות. בתמונות של מטבחים מודרניים מבתי לקוחות ניתן לראות שילובי צבעים קרים יותר כמו: שחור, אפור ולבן. אם תרצו לאזן מעט את הקרירות, תוכלו להוסיף נגיעה כפרית עם צבע חם, כמו למשל, קלפה מעץ.

 

תמונות של מטבח מודרני עם נגיעות עץ

 

תמונה של מטבח מודרני
 
ברז וכיריים חשמליות במטבח מודרני
 
מטבח מודרני שחור לבן ועץ

 

תמונות של מטבח מודרני שחור עם עץ

 

תמונה של מטבח שחור מודרני
 
ברז וכיריים במטבח כהה
 
מטבח כהה

 

תמונות של מטבח בהיר בשילוב עץ

 

תמונה של מטבח לבן ועץ

 

מטבח מודרני תמונה

תמונות של אי למטבח מבתי לקוחות

נכון שאין כמו האיים של תאילנד, אבל עד שתגיעו לשם תוכלו להסתפק באי למטבח. האי, לא סתם נהיה פופולרי מאוד אצל לקוחות בשנים האחרונות, הוא גם מוסיף עוד מרחב לעבודה וגם מקומות לאחסון (שבנינו, תמיד חסר). כאן תוכלו לקרוא עוד על תכנון אי למטבח.

 

תמונות של אי למטבח

 

תמונה של אי שחור וכיסאות חומים
 
אי למטבח קטן
 
אי לבן כפרי
 
אי שחור ארוך עם אחסון
 
אי שיש עם מגירות לבנות

תמונות של מטבחי יוקרה מבתי לקוחות

מטבחי יוקרה הם בדרך כלל בסגנון מודרני עם דגש על חומרים איכותיים ברמת גימור גבוהה. מטבחי יוקרה משלבים לרוב צבעים כהים, שחורים ועץ עם נגיעות עדינות של כסף או זהב. במטבחי יוקרה העיצוב יורד לפרטים הקטנים ומשלב תאורות מיוחדות, מוצרי חשמל איכותיים וברזים מיוחדים. תוכלו גם להתאים את העיצוב לכל הבית ולעצב דירה יוקרתית.

 

תמונות של מטבח יוקרתי עם תאורה נסתרת

 

מטבח יוקרתי כהה
 
ברז ותאורה נסתרת במטבח יוקתי
 
מטבח יוקרתי קטן

חברות מטבחים מומלצות להתקנת מטבח

שיפוץ מטבח מאפס זו השקעה גדולה של כסף וזמן ולכן חשוב לבחור חברת מטבחים טובה, שתתקין לכם מטבח איכותי שיחזיק לאורך זמן. לפני שאתם הולכים לאיבוד דרך מרפסת (או מטבח במקרה הזה), הכנו לכם רשימה של חברות מטבחים מומלצות, המדורגות לפי חוות דעת של מלקוחות קודמים וגם תמונות של עבודות קודמות מבתי לקוחות. אחרי שהתמונה של המטבח החלומי שלכם תהפוך למציאות, אנחנו נתקשר גם אליכם ונשאל איך היה. בהצלחה!


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק