עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

תיקון מצלמות אבטחה

תיקון מצלמות אבטחה הוא ברוב המקרים בעצם תיקון של הכבלים וספקי הכוח ולא של המצלמות עצמן. מתי כדאי לתקן את המצלמות ובאיזה מקרים משתלם יותר להחליף אותן, מה הן התקלות הנפוצות, ומה המחיר של תיקון מצלמות אבטחה - הכל במאמר הבא. אתם מקליטים? אנחנו מתחילים


מתי לתקן מצלמות אבטחה

באופן מפתיע, בדרך כלל תיקון מצלמות אבטחה לא כולל תיקון של המצלמה עצמה. ברוב המקרים התקלות נמצאות דווקא בחלקים הנלווים למצלמות.

מתי עדיף לתקן מצלמות אבטחה ומתי עדיף פשוט להחליף אותן?

כוכבית אם התקלה היא באחד הרכיבים החיצוניים שניתן להחליף או לתקן כמו כבלים, ספק כוח או מכשיר הDVR , אין בעיה להחליף את הרכיב התקול או לתקן אותו.

כוכבית אם התקלה היא בתוך המצלמה עצמה (כמו לדוגמה כניסה של מים שגרמה לקורוזיה במצלמה) עלות התיקון תהיה זהה ואף יקרה יותר מרכישת מצלמה חדשה, ולכן עדיף להחליף את המצלמה כולה.

כוכביתאם המצלמות ישנות מאוד יתכן שגם אם התקלה היא באחד הרכיבים החיצוניים עדיף להחליף מלתקן. כמו הטלוויזיות שלנו, גם מצלמות משתדרגות משנה לשנה מבחינת חדות הצילום ואיכות השמע. אם עבר כמעט עשור מאז התקנת המצלמות, התקלה יכולה להיות הזדמנות נהדרת להתחדש במצלמות איכותיות ובטכנולוגיות החדשות שקיימות בשוק.

 

תיקון מצלמת אבטחה

תקלות נפוצות במצלמות אבטחה

בהרבה מהמקרים מצלמות אבטחה לא עובדות בגלל בעיה בספק הכוח, אבל זאת לא התקלה היחידה. הנה התקלות הנפוצות שמצלמות אבטחה:

מצלמת אבטחה תקלה בספק הכוח של מצלמת האבטחה: זאת הסיבה המרכזית שתגרום לכך שהמצלמה לא תעבוד כלל. לרוב החלק שיחליט לשבוק חיים הוא השנאי, שזה בעצם החלק שמספק את המתח הדרוש למצלמה במעגל סגור (המטען שלה, אם תרצו). במידה והבעיה היא תקלה בספק כוח, החלפת השנאי תפתור את הבעיה ברוב המקרים.

מצלמת אבטחה כבלים שחוקים: עם הזמן הכבלים והמחברים של מצלמת האבטחה מתבלים ונשחקים. זה יכול לגרום לתמונה מרצדת, ולבסוף לכך שלא מקבלים תמונה כלל מהמצלמה. בתקלה הזאת הפיתרון הוא החלפה של הכבל.

מצלמת אבטחה מצלמת אבטחה לא מכוונת: אם התמונה נראית לכם מטושטשת סיכוי טוב שהצלמה פשוט לא בפוקוס. תוכלו לתקן את הבעיה על ידי משחק עם הגדרות המצלמה לפי הוראות היצרן או לקרוא לטכנאי מצלמות שיעשה את זה עבורכם במחיר ביקור (250-350 ₪).

מצלמת אבטחה בעיה בהגדרות הרשת של מצלמת האבטחה: יש שני סוגים מרכזיים של מצלמות אבטחה מומלצות: מצלמות אנלוגיות HD ומצלמות אבטחה דיגיטליות IP. מצלמות IP פועלות על רשת האינטרנט. זה אומר שבמקרים של החלפת ספק, שינוי כתובת האינטרנט או נפילה של האינטרנט המצלמה לא מצליחה להתחבר מחדש לרשת האינטרנט ולא מראה תמונה או מקליטה בכלל. כשזה קורה יש לכוון את הגדרות המצלמה כך שיתאימו להגדרות האינטרנט. אפשר לעשות גם את זה באופן עצמאי על ידי הוראות יצרן המצלמות או להיעזר בטכנאי.

נורה  והנה טיפ שיכול לחסוך לכם ביקור של טכנאי: אם יש בעיה בהגדרות הרשת נסו לנתק את המצלמות מהחשמל לכמה דקות. בהרבה מקרים ניתוק וחיבור חזרה לחשמל יאפשר למצלמות לקלוט מחדש את האינטרנט ולשוב לחיים.
 



מצלמת אבטחה חדירת מים למצלמת האבטחה: נתחיל מזה שמים לא אמורים להיכנס למצלמה מלכתחילה. חדירת מים קורית אם לא אוטמים מספיק טוב את המצלמה או הקופסה שבה היא נמצאת עוד בשלב ההתקנה. כמו שציינו, ברגע שהמים חודרים למצלמה עצמה לא משתלם לתקן אותה ועדיף להחליף אותה. בקיצור, סוף מעשה בהתקנה תחילה.

מצלמת אבטחהDVR תקול: מכשיר הDVR הוא בעצם המוח של מערכת מצלמות האבטחה. זה אומר שכל מה שמצולם נשמר בזיכרון שלו לטווח של בין שבועיים לחודש (תלוי בסוג המכשיר). אם המכשיר מפסיק לפעול יש סיכוי שצריך תיקון באחד מהרכיבים הפנימיים שלו.

גם במקרה של DVR שלא מצליח להתחבר למצלמות האבטחה, הוצאה והחזרה לחשמל יכולה לגרום לו לעבוד שוב באורח פלא.


איך לשמור על מצלמות אבטחה

הנה דברים שיכולים לעזור לכם לשמור על מצלמות האבטחה לאורך זמן:

אחת  נקו אבק מהעדשה: אחת לחצי שנה, עלו לנקות את עדשות המצלמה עם מטלית וחומר לניקוי עדשות (כן,כן, ממש כמו שמנקים עדשות משקפיים). כך תמנעו הצטברות של אבק על עדשת המצלמה ותשמרו על התמונה חדה וברורה.
 

מספר שתיים הקפידו על איטום: אם אתם מתקינים מצלמות אבטחה בחוץ שימו לב שמתקין המצלמה דואג שהיא תהיה אטומה לחלוטין למים או שתהיה בתוך קופסה ששומרת עליה מפני מזג אוויר סוער.
 

תיקון של מצלמת אבטחה

מחיר תיקון מצלמות אבטחה

כסף מחיר תיקון מצלמת אבטחה ינוע לרוב בין 250-600 ₪.

חשוב לציין שהמחיר תלוי בכמות המצלמות שצריך לתקן ובסוג התקלה. ככל שיותר מצלמות דורשות תיקון המחיר למצלמה ירד.

כסף מחיר תיקון תקלות קטנות שלא דורשות חלקי חילוף כמו כיוון מצלמות או טיפול בחיבור לאינטרנט ינוע בין 250-350 ₪ (מחיר ביקור).

כסף מחיר תיקון תקלות שמצריכות החלפת חלקים כמו החלפת כבלים, או ספק כוח ינוע בין 350 – 600 ₪, תלוי במחיר החלפים.

הנה כמה דוגמאות:

נקודה מחיר החלפת כבל למצלמת אבטחה ינוע בין 300-400 ₪

נקודה מחיר החלפת ספק כוח ינוע בין 400-500 ₪

נקודה מחיר החלפת מצלמות אבטחה יהיה מורכב ממחיר המצלמות החדשות בנוסף לעלות עבודה שינוע בין 150-250 ₪  


טכנאי מצלמות מומלצים לתיקון מצלמות אבטחה

עכשיו כשאתם מרגישים בטוחים בכל מה שקשור לתיקון מצלמות אבטחה הגיע הזמן לצלצל לטכנאי. בשביל זה הכנו לכם רשימת טכנאים מומלצים המתמחים בתיקון מצלמות אבטחה. ממש כמו מצלמת אבטחה גם אנחנו נהיה במעקב ונתקשר לשמוע מכם איך היה השירות ולקבל חוות דעת. שיהיה באבטחה, זאת אומרת, בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

מתי צריך תיקון של מצלמות אבטחה?

מצלמות אבטחה מתקנים כאשר התקלות הן באחד מהרכיבים החיצוניים של מערכת המצלמות ולא במצלמות האבטחה עצמן. כשהרכיב התקול נמצא בתוך המצלמה, משתלם יותר להחליף אותה.

כמה עולה תיקון מצלמות אבטחה

ברוב המקרים, מחיר תיקון מצלמות אבטחה נע בין 250-600 ₪.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק