עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

פרגולה חשמלית מתקפלת - מחיר

מחיר פרגולה חשמלית מתקפלת עומד בממוצע על 1,500 ₪ למ"ר (כולל התקנה), כשהמחיר מושפע גם מהקומה שבה אתם גרים והצבע שתבחרו. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון גם את עלות עבודת החשמלאי, שיחבר את הפרגולה לחשמל לאחר ההתקנה (בין 1,000-500 ש"ח). בקיצור, קיפלנו את כל הפרטים על מחיר פרגולה חשמלית מתקפלת בדף הבא


מחיר פרגולה חשמלית מתקפלת

בניגוד לאוריגמי, מחיר של פרגולה חשמלית מתקפלת הוא לא כל כך מורכב. כמו רוב הפרגולות, המחיר שלה נקבע בעיקר לפי הגודל שלה במ"ר. בפרגולה חשמלית מתקפלת, כל מ"ר עולה 1,500 ₪ (ולפעמים קצת יותר), כשהמינימום להתקנה הוא באזור ה-20,000 ₪ (לא כולל מע"מ). בפרגולות גדולות במיוחד, מעל 40 מ"ר, המחיר למ"ר יכול לרדת אפילו עד 1,350-1,200 ₪. 

נקודה לדוגמה, פרגולה חשמלית מתקפלת של 18 מ"ר תעלה בין 38,000-30,000 ₪, כולל מע"מ.

 

פרגולה חשמלית מתקפלת מאלומיניום ממבט מלמעלה

 

חוץ מגודל הפרגולה במ"ר, המחיר נקבע גם לפי הקריטריונים הבאים:

 

פרגולה התקנת פרגולת אלומיניום בגובה

אם אתם לא גרים בבית קרקע, אתם תתקינו את הפרגולה במרפסת גבוהה, ולכן תצטרכו התקנה עם מנוף, מרים-משא או מעלון. תוספת של מנוף מתחילה ב-400 ₪ וכל קומה מוסיפה 100-50 ₪. מקומה 8 המחירים יעלו מאוד (כמו הגובה של המנוף המיוחד שיצטרכו להביא לכם).

 

פרגולה תוספת יציקות בטון לפרגולה

אם אתם גרים בבית קרקע, ואין לכם יציקות בטון, תצטרכו כאלה עבור העמודים של הפרגולה. ביום ההתקנה, המתקין של הפרגולה יצוק לכם לפחות 2 יציקות (אם הפרגולה צמודה לקיר הבית) ועד 5 יציקות. כל יציקה מוסיפה 600-500 ₪ למחיר.

שימו לב - אפשר להימנע מיציקות אם תבקשו התקנה של פרגולת אלומיניום תלויה, שנשענת אך ורק על קיר הבית. פרגולה תלויה יכולה להגיע עד עומק של 3 מטר (הרוחב לא משנה).

 

פרגולה חשמלית מתקפלת מאלומיניום עם בד PVC במצב מקופל

 

פרגולה פירוק ופינוי פרגולה ישנה

אם קיימת לכם בחצר פרגולה ישנה מאלומיניום או עץ, תצטרכו לשלם למתקין עבור הפירוק והפינוי שלה. זה יעלה לכם 2,500-2,000 ₪ נוספים.

 

פרגולה צבע פרגולה

רוב הפרגולות קיימות בצבעים לבן, קרם, שחור ואפור. אם אתם רוצים צבע אחר שלא קיים במלאי של המתקין, סביר שתשלמו תוספת מחיר של עד 10% ממחיר הפרגולה.

 

פרגולה חשמלית נאספת PVC סגורה

חשמלאי להתקנת פרגולה חשמלית מתקפלת

חשוב לזכור שמתקין הפרגולות הוא לא חשמלאי, וכדי שהפרגולה תעבוד תצטרכו ליצור קשר עם חשמלאי בעצמכם. ברוב המקרים, החשמלאי מגיע אחרי שהפרגולה כבר קמה ומחבר אותה לתשתית החשמל הקיימת בבית. בגלל שהקיר החיצוני של הבית שלכם עשוי בטון, סביר שהחשמלאי יעביר לכם את חוטי החשמל בתעלה נראית לעין ולא בחציבה בקיר. 

קרינה חשמלית מחיר הקמת תשתית חשמל לפרגולה חשמלית מתקפלת יהיה 1,500-500 ₪ ותלוי במרחק של הפרגולה מקופסת החיבורים הקרובה ביותר בקיר, ובמורכבויות נוספות. בנוסף, פרגולה חשמלית מתקפלת מגיעה עם תאורת לד מובנית. אם תרצו להוסיף גופי תאורה או מאוורר, זה יעלה לכם 300-250 ₪ להתקנה של מכשיר אחד (לא כולל מע"מ).

בתים אם אתם מתכננים בניית בית, התשתית לפרגולה תקום יחד עם שאר התשתית החשמלית בבית, לפני הגעתו של מתקין הפרגולות.

 

פרגולה חשמלית מתקפלת מאלומיניום עם בד PVC

הצעות מחיר לפרגולה חשמלית מתקפלת

הצעת מחיר לפרגולה חשמלית מתקפלת בנויה לפי מחיר למ"ר ותכלול את גודל הפרגולה, תקופת האחריות (3 עד 5 שנים), ותוספות כמו מנוף, יציקות, בקשות מיוחדות וכדומה.

 

שקל הצעת מחיר פרגולה חשמלית מתקפלת בבית קרקע:

חסרון גודל הפרגולה: 20 מ"ר

חסרון מחיר למ"ר: 1,500 ₪

חסרון צבע: לבן

חסרון אחריות: 3 שנים

סך הכל מחיר פרגולה חשמלית מתקפלת: 20 מ"ר כפול 1,500 ש"ח + 17% מע"מ = 35,100 ₪

יתרון אם נוסיף למחיר הפרגולה גם את עלות ביקור החשמלאי (500 ₪) והתקנת גוף תאורה (250 ₪) נצטרך לשלם בסך הכל כמעט 36,000 ₪ (כולל מע"מ).

 

שקל הצעת מחיר פרגולה חשמלית מתקפלת במרפסת בקומה 4:

חסרון גודל הפרגולה: 15 מ"ר

חסרון מחיר למ"ר: 1,500 ₪

חסרון צבע: שחור

חסרון אחריות: 3 שנים

חסרון מנוף: 600 ₪

סך הכל מחיר פרגולה חשמלית מתקפלת: 15 מ"ר כפול 1,500 ש"ח + 600 ש"ח + 17% מע"מ = 27,000 ₪

יתרון אם נוסיף למחיר הפרגולה גם את עלות ביקור החשמלאי (800 ₪) והתקנת מאוורר תקרה (300 ₪) נצטרך לשלם בסך הכל כמעט 28,300 ₪ (כולל מע"מ).

 

שימו לב חשוב לשאול את המתקין מה כוללת האחריות, ובעיקר אם היא כוללת גם אחריות על בד ה-PVC שממנו עשוי הגג המתקפל.

 


מתקיני פרגולה חשמלית מתקפלת מומלצים

התקנה של פרגולה חשמלית מתקפלת (נאספת) מקפלת בתוך עצמה לא מעט אלמנטים. חשוב שההתקנה תנצל את השטח במלואו, ותהיה יציבה, עמידה בגשם ובעלת מרזבים תקינים (כל כך חשוב!). אספנו בשבילכם רשימה של מתקינים מומלצים להתקנת פרגולה חשמלית מתקפלת. אצל כל אחד ברשימה תוכלו לקרוא חוות דעת אמיתיות ודירוגים של לקוחותיו הקודמים. למען הנוחות, אספנו גם רשימה של חשמלאים מומלצים לחיבור הפרגולה לחשמל.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק