עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

גדר אלומיניום - מחיר

גדרות אלומיניום לבתים פרטיים ולגינות הן לא מראה שיוצא מגדר הרגיל. מחיר גדר אלומיניום נע בין: 1,800-1,000 ₪ למ"ר, מה משפיע על המחירים, מה היתרונות של גדרות אלומיניום ואילו עיצובים יש? אל דאגה, אנחנו כאן עם כל המידע במרוכז, עכשיו אנחנו יכולים לשבת על הגדר, רגל פה רגל שם. קריצה


גדר אלומיניום - מחיר

מחיר גדר אלומיניום יהיה 1,800-1,000 ₪ למ"ר. הוא משתנה בהתאם לסוג העיצוב שתבחרו. הנה מחירי העיצובים הנפוצים, ללא מע"מ:

שקל מחיר גדר אלומיניום בעיצוב פסים סטנדרטי יהיה 1,300-1,000 ₪ למ"ר

שקל מחיר גדר אלומיניום אטומה יהיה 1,600-1,500 ₪ למ"ר.

שקל מחיר גדר אלומיניום אטומה בשילוב זכוכית יהיה 1,600-1,500 ₪ למ"ר

שקל מחיר גדר אלומיניום לגינה דגם הייטק רגיל יהיה 1,500-1,300 ₪ למ"ר

שקל מחיר גדר אלומיניום דגם הייטק משופע יהיה 1,800-1,500 ₪ למ"ר

נורה המחירים של גדרות האלומיניום כוללים את ההתקנה.


היתרונות של גדרות אלומיניום

וי גדר אלומיניום עמידה לגשם – כשמתכננים גדר, חשוב לזכור שרוב השנה היא תהיה חשופה לגשם, לחות או טל. רטיבות עלולה לפגוע בגדרות מברזל או מעץ, לעומתם גדרות אלומיניום עמידות למים ולא צוברות חלודה.

וי אפשרות לגדר שקופה או אטומה – גדר אלומיניום יכולה להיות אטומה לחלוטין אם אתם אוהבים את הפרטיות שלכם, במקרה כזה תבקשו מאיש האלומיניום גדר רציפה או גדר פסים צפופה מאוד. מצד שני, אם אתם דוגלים בשקיפות, תוכלו לרווח את גדר האלומיניום, או אפילו לעצב גדר אלומיניום בשילוב של זכוכית שקופה.

וי לא דורשת תחזוקה – גדר אלומיניום לא דורשת התעסקות לאחר ההתקנה, בניגוד לגדרות מחומרים שונים.

 

גדר אלומיניום לבנה לבית פרטי

תכנון גדר אלומיניום

תכנון מקדים לגדר האלומיניום יכול לעזור לכם להגיע לתוצר שתהיו מרוצים ממנו. אנחנו מציעים לכם להתייחס לשלוש סוגיות:

אחד גובה הגדר – כשמדובר באנשים, הגובה לא כל כך חשוב. אבל כשמדברים על גדרות, הגובה הוא קריטי. תקבעו את הגובה לגדר האלומיניום בהתאם לצרכים שלכם. כאן כדאי לשאול מה מטרת הגדר, האם אתם חוששים שרינגו הכלבלב יברח, רוצים גדר להרחקת גנבים או סתם גדר שתסתיר אתכם מפני הדודה מגדרה שקפצה לבקר בלי התראה? מענה אמיתי על השאלות האלו יעזור לכם לבחור את גובה הגדר שמתאים לכם.

שתיים נראות הגדר – כשאתם מתכננים את גדר האלומיניום שלכם, חשוב לחשוב על העיצוב של הגינה ושל הבית, וכמובן על טעמכם האישי. לרוב קבלן האלומיניום יציג לכם דוגמאות של עבודות שהוא כבר עשה, אבל יהיה פתוח לשמוע אתכם. אם אתם רוצים גדר במראה קלאסי או מודרני, אולי בצבע נועז, פסים לאורך או לרחוב – גדר האלומיניום לגמרי יכולה להיות המקום שלכם לביטוי אישי.

שלוש תקציב – כן כן, בסופו של דבר לכסף יש מחיר, וגם את זה צריך לקחת בחשבון כשמתכננים גדר אלומיניום. גדר אלומיניום סטנדרטית יכולה לעלות חצי ממחיר של גדר אלומיניום מעוצבת.

 

גדר אלומיניום אפורה לגינה

גדרות אלומיניום - התקנה, אספקה ואחריות

המחיר של גדר האלומיניום הוא בהחלט העניין החשוב, אבל חוץ המחיר יש עוד כמה סוגיות שחשוב לעצור עליהם, כמו מידת הסבלנות שתצטרכו להיערך אליה כשאתם מחכים לאספקה של הגדר שלכם, זמן ההתקנה ומשך האחריות:

בית אספקה - זמן האספקה של גדר האלומיניום משתנה בהתאם לעומס של קבלן האלומיניום, לרוב יש התחייבות לאספקה תוך 21 ימי עסקים, אבל גם יש סיכוי שתוך שבוע הגדר כבר תהיה אצלכם, פשוט שאלו את קבלן האלומיניום שלכם.

בית התקנה - משך ההתקנה של הגדר, תלוי כמובן בגודל הגדר מחייך אך לרוב, הוא נמשך כמה שעות עד ליום עבודה אחד, במקרה שמדובר בגדר של עד 15 מטר.  

בית אחריות – רוב קבלני האלומיניום מעניקים אחריות על ההתקנה ועל הגדר עצמה, למשך שנה אחת. האחריות כלולה במחיר.


קבלני אלומיניום מומלצים להתקנת גדר אלומיניום

החלטתם להתאים גדר אלומיניום לחצר או לבית, ואתם מחפשים קבלן אלומיניום מומלץ? כן, אתם יכולים לצלצל לדודה רבקה מגדרה ולשאול אותה על קבלן האלומיניום שהיא הזמינה. קחו בחשבון  שזו לא תהיה שיחה קצרה. מזל שאספנו בשבילכם רשימה של קבלני אלומיניום מומלצים, שמדורגים לפי המחיר, היחס והאמינות שלהם. לכם נישאר רק לבחור את איש האלומיניום שמוצא חן בעינכם. בהצלחה!


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק