מוקד מידרג: 1-700-707-233

איך להוציא רובה ישנה?

ניקוי רובה על הרצפה

האמת שיש המון דרכים כדי להוציא רובה ישנה, חלקן מתוחכמות (ויקרות) וחלקן פשוטות (וקשות, יחסית). הנה כמה דרכים להסרת רובה ישנה:

אחד גירוד הרובה בעזרת מברג - הדרך הישנה והטובה היא להסיר את הרובה באמצעות גירוד עם מברג. זה יכול לקחת קצת זמן, אבל אם אתם צריכים להסיר רובה מאריח אחד בודד - זה לגמרי אפשרי. שימו לב להיזהר ליד פינות האריח עם הגירוד כדי לא לשבור אותו. 

שתיים חורץ רובה - חורץ רובה הוא מכשיר שדומה למברג אבל מיוצר באופן שמתאים במיוחד להסרת רובה. המכשיר לרוב עולה כמה שקלים, אבל אל תצפו לניסים ונפלאות - הוא לא חשמלי ועדיין תדרשו להרבה עבודת ידיים כדי להוציא את הרובה הישנה. 

שלוש מסיר רובה - מסיר רובה הוא חומר חומצי לרוב שמיועד להמיס את הרובה. הוא נחשב לחומר יעיל מאוד, אבל לפעמים עדיין תצטרכו לגרד שאריות רובה אחרי השימוש בו. חשוב להיות עם כפפות כשמתמשים בחומר ולהרחיק חיות מחמד ותינוקות מהאיזור. 

ארבע הסרת רובה עם דיסק יהלום - דיסק יהלום למסור הוא דיסק דק וצר שמתאים במיוחד להסרת רובה וזו השיטה היעילה והמהירה ביותר להוצאת רובה ישנה. החיסרון הוא שלרוב זהו לא מוצר בסיסי שיש בכל בית, אז תשקלו אם כדאי לקנות את המכשיר או אולי פשוט להזמין הנדימן לביצוע העבודה. 


שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק