מוקד מידרג: 1-700-707-233

השחרת חלונות לרכב - מחיר

יש דרכים שונות להשחרת חלונות לרכב כך שלא ייכנסו קרני שמש וגם תוכלו לשמור על הפרטיות שלכם. השחרת החלונות בלייזר דורשת פירוק החלון, ולכן תהיה יקרה יותר לעומת ציפוי שאפשר להדביק על החלון כפי שהוא. בגדול, טווח המחירים להשחרת חלונות לרכב נע בין 200-900 ₪ לחלון. מה הסיבות לטווח הרחב? ריכזנו עבורכם את כל המידע על השחרת חלונות לרכב - מחירים וסוגים.

השחרת חלונות לרכב

השחרת חלונות לרכב - מחיר האפשרויות השונות

השחרת לייזר, ציפוי או הדבקת פילם על שמשות הרכב, אלו הדרכים המרכזיות להשחרת חלונות הרכב. לכל אחת מהן שיטת פעולה שונה, ולכן גם מחיר שונה.

נקודה השחרת חלונות בלייזר מצריכה פירוק של החלונות והשחמה בעזרת מכונת לייזר מיוחדת המיועדת להשחרת שמשות במכונית. לאחר שהחלונות שלכם יהפכו לכהים, זגג הרכב  ירכיב אותם חזרה לרכב.
כסף מחיר השחרת חלונות בלייזר נע בטווח שבין 550-900 ₪ לחלון.

נקודה ציפוי חלונות לרכב לא דורש פירוק ולכן הוא זול יותר. כאן המחיר נקבע בהתאם לאיכות המדבקה והמאפיינים השונים שלה. יש מדבקות פשוטות שאומנם יהפכו את החלונות שלכם לכהים, אך לא ימנעו את חדירת קרינת השמש, ויש מדבקות שקופות שמונעות חדירת שמש, אך לא יהפכו את החלונות שלכם לכהים.
 

כסף מחיר השחרת חלונות לרכב בציפוי נע בטווח שבין 150-550 ₪ לחלון.

כסף מחיר השחרת חלונות לרכב במדבקת פילם כהה ואטומה נע בין 150-500 ₪ לחלון.

כסף מחיר השחרת חלונות לרכב במדבקת פילם שקופה נע בין 350-550 ₪ לחלון.

 

השחרת חלונות לרכב בעזרת מדבקה

מה היתרונות בהשחרת חלונות לרכב?

להשחרת חלונות ברכב יש כמה יתרונות מרכזיים, לא משנה באיזו דרך תבחרו לעשות אותה. הנה כמה מהם:

אחד הגנה מחשיפת קרני שמש - השחרת חלונות ברכב יכולה להגן על הנוסעים במושבים האחוריים מפני קרינת השמש, כך שאם יש לכם ילדים מאחור, או נוסעים קבועים אחרים שאתם רוצים בשלומם, השחרת חלונות ברכב יכולה להיות פתרון טוב שמירה על העור מפני האור. 😊
טיפ שימו לב שלא כל שיטות השחרת חלונות לרכב בהכרח יגנו עליכם מפני קרינת UV, ולכן מומלץ לשאול את זגג הרכב שלכם לגבי התקן של שיטת ההשחרה בה הוא משתמש.

שתיים שמירה על טמפרטורה יציבה ברכב - מעבר להגנה על העור, השחרת חלונות ברכב יכולה להפחית משמעותית את התחממות הרכב בזמן שאתם חונים במקום פתוח ומשמעותית אם אתם משאירים במושב האחורי מחשב או חפצים שעלולים להינזק בחום.

שלוש הוזלה בהוצאות הדלק - אומנם זהו כביש קצת עקיף, אבל תישארו איתנו רגע: אמרנו שהחלונות השחורים מצמצמים את חדירת השמש והחום, כך אתם מפעילים פחות את המזגן, בהתאם הרכב שלכם מתאמץ פחות ואתם חוסכים בדלק.

ארבע שמירה על פרטיות - גם אם אתם לא אנשים דיסקרטיים במיוחד, תמיד זה נחמד להשאיר פינה נסתרת מפני מבטים חודרניים של עוברי אורח או עומדי פקקים. זאת תוכלו להשיג בעזרת השחרת חלונות הרכב, ובלי לשלם על כך ארנונה.

חמש ניראות - השחרת חלונות לרכב יכולה לשנות את מראה הרכב שלכם ולהפוך אותו למיוחד יותר, תוכלו לשדרג את מראה הרכב ולהמשיך את הקו העיצובי גם בעזרת צביעת הג'נטים

 

רכב אחרי השחרת חלונות

השחרת חלונות ברכב - לייזר או ציפוי?

השחרת חלונות בלייזר משנה את מראה החלון ויוצרת אפקט מראה למי שמביט על הרכב מבחוץ, קצת כמו זכוכית של משקפי שמש. אך שימו לב שלא תמיד השחרת חלונות בלייזר אפקטיבית למניעת חדירת קרינת השמש, כמו שיש משקפיים עם זכוכית כהה שאינם מגנים מפני קרינת UV.
בנוסף, שיטה זו דורשת פירוק והרכבה מחדש של חלונות הרכב ולא כל זגגי הרכב עושים השחרת חלונות בשיטה זו. לעומתה, ציפוי חלונות לרכב היא עבודה שעושים על גבי החלונות ללא צורך בפירוק, היא לא משנה את החלון עצמו ולכן אם תחליטו שאתם מתחרטים, תוכלו להסיר אותו בהמשך.

 

השחרת חלונות אחוריים לרכב

השחרת חלונות ברכב - מה אומר החוק?

טיפ חשוב לדעת שהשחרת חלונות לרכב אפשרית על פי החוק רק בחלונות המושבים האחוריים.


לשון החוק אוסרת במפורש הכהיה של החלון הקדמי, האחורי ואלו בשני צידי הנהג. החוק לא מתייחס להבדלים בין השיטות השונות של השחרת החלונות ברכב, המחשבה היא שכל חלון כהה יכול לפגוע בחדות הראייה של הנהג, ולכן לגרום לתאונות.
שימו לב שאם תעברו על תקנה זו הרכב שלכם לא יעבור טסט, וגם אתם מסתכנים בקנס.
נכון, גם אנחנו תמיד חלמנו על נסיעה סודית באווירת ראש הממשלה, אבל גם להעביר את האוטו טסט יכול להיות מספק. עדיף חלומות במגירה מקנס בשמשה.


זגגים מומלצים להשחרת חלונות לרכב

החלטתם לתת לנוסעים שלכם חווית נסיעה ברכב של ראש הממשלה? נהדר! אתם לא צריכים לקנות שיירה, אלא רק לעשות השחרת חלונות לרכב. בדיוק בשביל זה אספנו לכם רשימה של זגגי רכב מומלצים להשחרת חלונות לרכב, עם חוות דעת של לקוחות קודמים. זגגי רכב כאלו שישחירו לכם רק את החלונות 😊  


;

אנשים שהתעניינו בהשחרת חלונות לרכב - מחיר התעניינו גם בזה...



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק