כשגנן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות גינון. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יקיר מספר על הקשר שלו למקצוע: "תמיד, כבר מגיל צעיר מאוד, התחברתי לאדמה והחלטתי לקחת את זה צעד קדימה". הוא מעיד על עצמו שחשוב לו שהשירות יהיה אמין ומקצועי ומוסיף: "לכל לקוח ולכל וכל גינה יש אצלי פינה חמה וחשוב לי לתת לה את כל אהבה שהיא צריכה"
תחומי התמחות
:: עיצוב ואחזקת גינות
:: מערכות השקיה אוטומטיות וחסכוניות במים
ותק בתחום
בתחום 5 שנים כשכיר ועוד 8 שנים כעצמאי
שאלות ותשובות עם יקיר
סינון לפי: 1 חוות דעת מקהילת עובדי נס
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.