כשנגר פרגולות ודקים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של פרגולות ודקים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לדניס יש חברה לעבודות עץ בגינה ועל כך הוא מספר: "את ילדותי העברתי בנוף הטבע, דבר שהטמיע בי את האהבה ליצור בעץ כבר מגיל צעיר. כעת מעל לעשור אני מביא את כישוריי לידי ביטוי אל מול הלקוח, בהבנה לצרכיו ולסגנון שהוא מחפש. איכות המוצר היא בחשיבות עליונה עבורי ועל מנת לוודא זאת אני מקפיד להשגיח על כל שלב בתהליך. יחד עם זאת היחס אל הלקוח מתחילת התהליך ועד לקבלת המוצר הוא חם ואישי".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.