דוד לא יודע את העבודה ומתייחס בזלזול מוחלט ללקוח. הגיע אליי פעמיים בזמנים שנוחים לו לתיקוני פרקט מקומיים אחרי שיפוץ קטן בבית. בכל פעם היה אצלי שעה לכל היותר וקיבל תשלום, ללא מיקוח, כמה שביקש קיבל. אחרי שהעבודה לא יצאה טוב - חוסר התאמה מובהק בין הפרקט הישן לחדש ושקיעה של הפרקט החדש בנקודה החשובה ביותר - בכניסה לבית (בלית ברירה התיקון נעשה בהדבקה), ביקשתי ממנו להגיע פעם נוספת (בתשלום נוסף כמובן) בכדי לתקן, הן מבחינה אסתטית והן בטיחותית אחרי שהסברתי לו שהילדים רצים בבית והקטנה כבר נפלה בגלל השקע בפרקט. דוד אמר שאין לו זמן וינסה ״להכניס אותי כשיהיה לו חלון בלי עבודה, כי הוא עושה לי טובה״. חיכיתי בסבלנות מספר שבועות תוך שאני מתזכר אותו מדי פעם והוא מושך אותי ואומר שעוד לא התפנה. בפעם האחרונה בה הצעתי שיגיע ביום מסוים, הוא צחק עליי ואמר שאני לא קובע לו לו״ז. כששאלתי מדוע הוא מתייחס כך בזלזול ללקוח והסברתי שהוא לא עושה לי טובה אלא נותן שירות אחרי שקיבל לא מעט כסף (ועוד יקבל גם על התיקון), אמר לי לחפש בעל מקצוע אחר. כמובן שסיימתי איתו את השיח ופניתי לאיש מקצוע אחר שהגיע מהר, תיקן את הדרוש תיקון ועשה עבודה מצוינת בחצי מהמחיר אותו דרש דוד.