מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 122 חוות דעת רלוונטיות
היה מעולה!
ההצתה עבדה כל הזמן ולא ידעתי איך לנהוג. אלכס הסביר לי טלפונית איך לנקות שאריות מהכיריים שעלולות היו לגרום לקצר. בזכות ההסבר לא הייתי צריכה את הביקור שלו.
תומר הגיע מהרגע להרגע, ממש כיף שיש כזה ראש שקט!
ייעוץ טלפוני והדרכה לתיקון מצת בכיריים גז של חברת Bocsh.
עומר הציע לי טלפונית פתרון שפתר לי את הבעיה. המצת פעל אוטומטי, בלי הפעלה ועשה רעש. בעצתו, ניתקנו את המכשיר מהחשמל, חיברנו שוב וזה פתר לי את הבעיה. אם הייתי פונה לאחריות החברה, כנראה שהייתי צריך לשלם הרבה. הוא עזר לי מאוד, עשר!
היה יוצא מן הכלל. הוא עשה עבודה מצוינת, היה מאוד נעים, פתר את הבעיה מהר, נקי ומסודר.
היה שירות טוב ואיכותי.
היה בסדר גמור. הזמנתי אותו עבור אמא שלי כך שלא הייתי שם אבל היא אמרה שהוא הגיע והיה נחמד ומקצועי. אמר לה שהיא לקחה מוצר לחינם ואם היא יכולה להחזיר לחנות אז שתחזיר מכיוון שהוא יכול לתקן את המוצר הקיים. היא הייתה מאוד מרוצה, הוא חסך לה כסף ולקח מחיר סביר עבור הביקור.
בסך הכל בחור אמין ומקצוען.
היה יוצא מן הכלל! הצליח לסדר למרות שומנים קשים שהקשו על תפעול הכפתורים.
היה עניין עם ההדלקה של הגז שזה כל הזמן הצית את עצמו. זה היה דיי מפחיד. זה עשה רעש של קליק כל הזמן. הוא אמר לנו בטלפון קודם כל להפסיק את זרימת החשמל שלא ידעתי שיש בכלל זרימה לגז ואז בא למחרת להסתכל ועשה עבודה טובה ומהירה. הוא היה ישר ולעניין, מאוד מנוסה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.