מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 206 חוות דעת רלוונטיות
היה מעולה!
המצת של הגז נדלק כל הזמן, שי הסביר שצריך לייבש ולחכות וזה פתר את הבעיה.
ההצתה עבדה כל הזמן ולא ידעתי איך לנהוג. אלכס הסביר לי טלפונית איך לנקות שאריות מהכיריים שעלולות היו לגרום לקצר. בזכות ההסבר לא הייתי צריכה את הביקור שלו.
הוא מעולה, חבל על הזמן! היה פה טכנאי שלא היה מוכן לטפל בבעיה כי אמר שזה דורש לפרק חצי תנור. הזמנתי את רונן, הוא הגיע, עבד בסבלנות, פירק מה שהיה צריך, תיקן הכל והרכיב חזרה. הוא היה מעולה!
תומר הגיע מהרגע להרגע, ממש כיף שיש כזה ראש שקט!
ייעוץ טלפוני והדרכה לתיקון מצת בכיריים גז של חברת Bocsh.
עומר הציע לי טלפונית פתרון שפתר לי את הבעיה. המצת פעל אוטומטי, בלי הפעלה ועשה רעש. בעצתו, ניתקנו את המכשיר מהחשמל, חיברנו שוב וזה פתר לי את הבעיה. אם הייתי פונה לאחריות החברה, כנראה שהייתי צריך לשלם הרבה. הוא עזר לי מאוד, עשר!
הכיריים שלי נתפסו על המצת האוטומטי וזה לא הפסיק להצית, ניתקתי את זה מהחשמל, הוא הסביר שזה כנראה נרטב ואמר לי מה לעשות. הוא היה הכי מהמם בעולם. אין דברים כאלה, הוא לא הגיע ופשוט הסביר לי מה לעשות כי אמר שאני יכולה לעשות לבד. אפילו יום למחרת התקשרתי להודות לו. הוא התעקש והיה הכי ישר בעולם, אמר שאין לי למה לדבר עם מי שסתם יקח לי כסף.
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
הסביר לי טלפונית מה לעשות וחסך לי ביקור ותשלום.
ממש אין מילים! מושלם. שירות מהיר, מקצועי ומאוד מאוד אדיב.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.
