מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 150 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מעולה והמחיר היה בסדר.
הייתי מאוד מרוצה!
היה מעולה! לירון היה אדיב, אבחן את התקלה בטלפון ונתן לי הצעת מחיר. במוסך הוא הסביר על כל התהליך והיה זריז בתיקון הבעיה.
היה מאוד מקצועי ובינתיים זה מחזיק מעמד.
מאור בחור נחמד, הוא היה על הכיפאק והשירות שלו היה מצוין.
הוא מצוין, עשר!
תיקון מזגן שלא מקרר ברכב מסוג יונדאי איוניק היברידית שנת 2019.
היה מעולה. אני מרוצה מאד מהשירות! כאמל מאד מקצועי בתחום של מערכות המיזוג לרכב ועם הרבה ניסיון, מעבר לכך הוא נותן תחושה שיש על מי לסמוך, שהוא מבין מה הוא עושה וגם הוא לוקח אחריות מלאה לתיקון שלו. הגעתי אליו עם מזגן שלא מקרר ובלי לשאול יותר מידי שאלות הוא בדק שיש גז והתחיל לעשות בדיקה למציאת התקלה במחשב של הרכב. לאחר אבחון התקלה, שהיה תרמוסטט תקול שיושב על גבי המאייד, הציע לי שתי דרכי פתרון ונתן הצעת מחיר עבור שתיהן. אמרתי לו שאחזור אליו לאחר שאבדוק עלויות. הצעתי לו לשלם על הבדיקה, אבל הוא בתוקף ענה לי שהוא יהיה מוכן לקחת כסף רק אם אגיע לתיקון עצמו. עשיתי בדיקות גם מול מוסך מורשה וגם מול אנשי מקצוע פרטיים, וכאמל ללא ספק היה הגון מספיק לתת הצעה אטרקטיבית וגם אחריות שאם הסנסור לא יהיה הבעיה אז הוא לא יעזוב עד שימצא את התקלה על חשבונו. יש לציין לשבח את העבודה וההגינות של כאמל, תמיד היה זמין והראה שמוכן לעזור, ובאמת רוצה קשר ארוך טווח עם הלקוחות שלו. מומלץ בחום :-)
שירות מצוין ותקנו את התקלה במיידי. מעבר לתקלה במזגן, הוא בדק לי את הרכב לוודא שהכל תקין מבלי שביקשתי. בנוסף, המשרד מאוורר, האווירה טובה והלקוחות שהיו מסביבי היו נראים גם מרוצים. ממליצה מאוד.
הוא מהמם, מותק של בחור, אחד המדהימים. הייתי אצלו ואני הכי מפרגנת לו. פתר דברים שבמוסכים אחרים לא הצליחו, ממש ידי זהב. נתן לי הצעת מחיר נמוכה ולפעמים לא הסכים לקחת ממני כסף.
ישראל הסביר מה האפשרויות, מה הוא עושה והיה די מהיר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.