מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 57 חוות דעת רלוונטיות
הגעתי אליו כי היה צריך ללחוץ כמה פעמים בשביל שהאוטו יניע ויעלה האמברקס במיוחד כשקר, אז הוא החליף סטרטר וזה פתר את הבעיה אבל לדעתי אולי הוא היה יכול לסדר את זה בדרך אחרת. סך הכל אין לי טענות.
היה מעולה! כבר בשיחה הראשונית מורד הדריך אותי טלפונית לבדוק כמה דברים לפני שאני ״רצה למוסך״. כשהוא הבין שאין ברירה אלא להחליף סטרטר הגעתי אליו למוסך והוא החליף את החלק במקצועיות ובמהירות.
לירון לקח כסף אבל לא הצליח לפתור את הבעיה. הגעתי אליו פעמיים: בפעם הראשונה הוא אמר לי שהבעיה היא בסטרטר והחליף אותו. אחרי יומיים הרכב התקלקל שוב וחזרה הבעיה. הייתי בחו"ל אז חזרתי אליו אחרי שבועיים שוב למוסך. הוא בדק את האוטו ואמר שהכל בסדר ואין בעיה. כששוב הייתה הבעיה הוא אמר לי שהיא בגלל הסוויץ' ושהוא לא יודע לטפל בסוויצ'ים אז שאני אלך למישהו שיודע. הוא שם לי בפעם הראשונה סטרטר מחודש והמחיר היה גבוה בעיניי לפי מה שביררתי. הבעל מקצוע שהלכתי אליו אח"כ אמר לי שלא היה צריך להחליף את הסטרטר אבל אי אפשר באמת להוכיח. יצא שגררתי אליו פעמיים את האוטו.
השירות אדיב ומהיר. חוות הדעת טובה סך הכל.
הוא היה ממש מצוין! אדם מאוד נחמד וביצע את התיקון כמו שצריך, אני מרוצה!
התרשמתי לטובה, אחלה של מקום.
הוא דיבר ועדכן בכל מה שעשה, היה מקצועי, מצא את התקלה, עשה עבודה כמו שצריך והמחיר היה הוגן לדעתי.
הוא היה נהדר ונתן ואחלה שירות, כל התיקון היה פיקס!
אייל היה בסדר גמור.
השירות היה מצוין.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.