מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 23 חוות דעת רלוונטיות
היה סבבה! מסתבר שהכבל היה תקול.
היה מצוין! הגיע למסקנה כי כרטיס מרכזי פגום. עלות החלפתו מאוד גבוהה עקב מחיר הכרטיס בחברה. בסופו של דבר החלטנו לא לתקן אלא להחליף טלוויזיה. מקצועי, אדיב, שרותי ואמין.
אני די מאוכזב. הסברתי לבעל המקצוע את הבעיה בטלפון, הוא הגיע לבדוק את התקלה, עלה על הבעיה ואמר שיבדוק עבורי אם יכל להשיג את החלק. הוא לקח תשלום על הביקור אבל לא הצליח להשיג את החלק החסר. לדעתי זה לא לעניין לקחת תשלום כשלא הצליח לתקן את הבעיה.
הוא היה מאוד אדיב, נחמד ואמין. הוא הגיע בזמן ואמר לי שאין טעם לתקן את הטלוויזיה והיה ממש על הכיפאק.
הוא עשר. הוא היה מאוד ישר ומאוד אמין. הוא אמר שאי אפשר לתקן את הטלוויזיה, אבל עשה את המקסימום. הוא בא בזמן ועשה הכל בצורה מושלמת.
הוא היה מעולה, נחמד ומקצועי והכל היה בסדר. הוא בדק את הטלויזייה והחלטנו לא לתקן אותה.
היה ממש מעולה! מהיר טוב אמין. מחיר סביר לדעתי, לא השוויתי. מסרתי את המכשיר, נסעתי הביתה. בדרך עדיין צלצל אבי, מסר שהבעיה בספק הכוח, אישרתי תיקון. לפני שהגעתי הביתה, צלצל שוב, שהמכשיר מוכן. החלטתי לחזור למחרת לקחת את המכשיר. המכשיר עובד כמו חדש. מרוצה מאד.
הוא היה בסדר גמור, לא הצליח לתקן את המסך אבל אמר מראש שלא תמיד אפשר לתקן, היה אמין ושקוף מההתחלה, לקח מחיר סביר לגמרי.
היה בסדר גמור ועל הכיפאק! הוא בדק את הטלוויזיה ובסוף הבעיה נפתרה מעצמה אז הוא גבה דמי ביקור בלבד.
השירות היה מצויין. הוא מאוד נחמד וגבה מחיר הוגן, הוא אמר שלא ניתן לתקן את הטלוויזיה והיה ממש בסדר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.