מציג חוות דעת 1 - 8 מתוך 8 חוות דעת רלוונטיות
להגיע אליו זה כמו להגיע למוסך מורשה רק עם יחס אישי, הסברים מקיפים ומחירים הוגנים במיוחד לדעתי. קודם כל המוסך שקט. העבודה מתבצעת ולצד זה יש מתחם מאוד מכובד ומכבד למי שרוצה להמתין ואפילו לעבוד על המחשב. אביגיל האלופה מלווה בכל צעד. שומרת על תקשורת רציפה, נעימה ונותנת את ההרגשה שאתה לקוח רצוי. משהו שקשה לומר על עסקים בתחום הזה. נדבר על הצד המקצועי - מסבירים את הכל ברמה שמתאימה למי שלא איש מקצוע. מעדכנים כל הזמן מבחינת מחיר וגם מציעים אלטרנטיבות. אין תחושה שמנסים להלביש לך משהו שלא צריך או לשים אותך במקום שבו אין שמץ של מושג כמה העבודה תיקח. ואם הם לא יודעים -אז אומרים - לא יודעים. כמה כבר עסקים בתחום הזה עושים את זה?! לחלוטין אמשיך איתם גם לדברים הבאים ברכב וגם ברכבים הבאים כי אני רוצה לדעת שהרכב שלי (והכסף שלי) נמצא בידיים מקצועיות, בטוחות ומכבדות. זה מקום שמכבד את הלקוחות שלו - לא משנה אם חדשים או וותיקים. תעשו לעצמכם טובה אם תלכו לשם פעם הבאה כשיש תקלה ברכב.
האמת שהוא היה בסדר גמור, הוא ניסה למצוא את הבעיה למרות שזה היה ערב חג וכולם מיהרו. הוא הצליח לסדר את זה והיה בסדר גמור.
היה מעולה, הם עמדו בזמנים ונתנו שירות מאוד מהיר ואדיב.
הם היו ממש נחמדים וממש השתדלו לטפל בזה מהר. אני לא יודעת להגיד מבחינת מחירים כי לא עשיתי בדיקה אבל לפי דעתי המחיר היה קצת יקר. במהלך התיקון הוא בדק אם יש חלקים להחלפה ולא מצא בכל הארץ ולכן תיקן.
תיקון בורר מצבים במזגן ברכב בנזין מסוג ניסאן מיקרה שנת 2016.
מאור והצוות שלו היו ממש טובים, כל מוסך גובה מחירים קצת יקרים בעיני.
תיקון בורר מצבים של מזגן ברכב מסוג ניסן מיקרה 2018.
הגעתי אליו, הוא אמר לי שהוא יכול לעשות לי טריק קטן שהוא לא לוקח עליו כסף ולתקן את הבורר מצבים. הוא חסך לי להחליף למקורי שעולה המון. ממש מקצועי ומעולה.
מאור נהדר! מאוד מקצועי, פתר את התקלה, התרשמתי ממנו, אדם הוגן והגון
אין ולא יהיו אנשים כמו כרים! תקלה במזגן שכמה אנשי מקצוע לא רצו בכלל לבדוק ורק אמרו לי "עזוב אותך, מלא כסף", כרים תיקן בפחות מ10 דקות ובעלות ממש טובה בעיניי. אדם ישר והגון, איש שיחה ומקצוען אמיתי. ממליץ בחום!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.