מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 55 חוות דעת רלוונטיות
הסברתי לו בטלפון מה סוג התקלה והוא אמר שיכול לתקן והגיע בשביל לתקן. כשראה את הטלוויזיה בבית אמר שבעצם הוא לא יכול לתקן כי הטלוויזיה משוכללת מידי למרות שיש לי אותה עשר שנים. החליט שהוא לא רוצה לעשות את העבודה, נתן כל מיני תירוצים שזה ייקח הרבה זמן, שהטלוויזיה תהיה אצלו עד שיפתור את התקלה, שייקח לו זמן עד שיזמין את החלקים ולא בטוח שיש אותם. המליץ לי לפנות לחברה שאולי שם יוכלו לתקן, הם בניגוד אליו ישר עלו על התקלה שהיא לא שווה תיקון ובסוף קניתי טלוויזיה חדשה. היה אמין מצדו להגיד שהוא לא יכול לתקן אבל אחר כך התפלאתי שביקש ממני תשלום מכיוון שלא אני ביטלתי אותו והוא לא עשה את העבודה.
הוא היה אמין מאוד, ניסה לעזור, אבל הוא לא הצליח לתקן והפנה אותי לחברה.
שירות בסדר. הוא אמר שאין מה לתקן ובאמת לא תיקנו את הטלוויזיה לכן לא סימנתי את איכות העבודה.
הוא בדק את הטלוויזיה, נתן אבחנה ולצערי לא ניתן לתקן אותה. הוא מצוין! בסדר גמור, באמת יוצא מן הכלל.
הוא היה בסדר.
דורון היה אחלה. הכל היה בסדר.
לצורך חברת הביטוח הייתי צריך אישור שהטלוויזיה לא עובדת, לכן הגעתי לשלמה. הוא בסדר גמור והכל היה על הכיפאק.
בדיקה ותיקון טלוויזיה תקולה של חברת סוני בבית הלקוח.
צבי בא בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך. אני מרוצה ממנו מאוד מאוד.
היה מצוין, הוא היה מקצועי ומהיר מאוד, 10.
בן אדם מדהים על אמת. פניתי אליו טלפונית בנוגע לתקלה בטלוויזיה בת 10 שנים של סוני, ביקש שאביא לו אותה לבדיקה ללא תשלום. עוד באותו יום הוא התקשר אליי לאחר שאבחן שהכרטיס מסך תקול, הוא מיד הציע לקנות ממיר פשוט מכל חנות אלקטרוניקה וזה יעקוף את הבעיה במקום להיכנס להוצאה יקרה ומיותרת של מאות שקלים. הוא היה כל כך אדיב ומסביר פנים ולא לקח שקל. הוא טכנאי הטלוויזיה המומלץ שלי. כשמגיע מגיע!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.