מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 105 חוות דעת רלוונטיות
ייעוץ טלפוני עבור מקרר Amana שכלל שינוי טמפרטורה.
המקרר הקפיא במקום לקרר. רומן הסביר לנו בטלפון איך לשנות את הטמפרטורה ולפתור את הבעיה, ולא לקח תשלום על הייעוץ!
תיקון תבנית ניקוז, דלת שלא נסגרה במקרר אמנה כולל ייעוץ והסבר.
כל מילה טובה שנכתבה בהמלצות נכונה. הגיע בזמן, מקצועי ברמה הכי גבוהה, רואים שיש המון ניסיון וידע, ענה וייעץ לגבי כל סוגיה. פתר את הבעיה, ובראש ובראשונה הוא קודם כל בן אדם! מקסים! תודה על הכל אברהם/ קובי.
ייעוץ לגבי מקרר מחברת אמנה עקב מקפיא שלא מקרר לסירוגין.
השירות של יניב היה טוב, הוא מאוד מקצועי, אמין ומסביר בסבלנות על התקלה. הוא ענה על שאלותיי בהרחבה ואני מרוצה!
הוא היה מצוין, בא מהר, היה נראה מקצוען ועזר לי מאוד.
הוא היה הכי נפלא שיכול להיות! שגיב הנחה אותי לעשות פעולות פשוטות, לפרק דופן במקפיא, לנתק חוט מהמאוורר ולהפעיל, עשיתי כן והפעלתי והמקרר חזר לחיים. כך הוא וידא את התקלה ויעץ לי בהמשך איך לפעול. השירות שנתן והיחס שווה כאילו היה פרמדיק. שגיב תודה מכל הלב כן ירבו כמוך ופרנסה בשפע. יצוין שאני איש טכני והוא לא גבה ממי אפילו שקל סייען אמיתי.
יהודה היה מצוין! הוא היה פשוט מדהים! הוא ניסה לעזור לי טלפונית ומאוד הערכתי את זה. הוא ייעץ לי להוציא את כל מוצרי המזון ולהפשיר את המקרר, הוא הסביר שברוב המקרים זה פותר את תקלת ההקפאה אבל לצערי זה לא פתר אותה. לאחר מכן כשביקשתי ממנו להגיע לתקן הוא הצטער ואמר שבדיוק יוצא לחופשה אז הוא הפנה אותי לבעל מקצוע אחר בלי להשאיר אותי תלוי באוויר.
הוא נתן לי אחלה עצה ופתר לי את הבעיה טלפונית ללא גביית תשלום, הייתי מרוצה ממנו מאוד!
אבחון בעיה במנוע במקרר של חברת אמנה וייעוץ בקניית מקרר חדש.
הוא היה מצויין! הוא הגיע בזמן, היה נחמד ומקצועי, עמד במילתו, היה אכפתי והתקשר לבדוק שהסתדרנו.
היה נהדר!
הוא היה נראה בסדר ואמין, בגלל מספר שיקולים הוא המליץ לנו לא לתקן את המקרר אלא לקנות חדש (המנוע היה מקולקל).
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.