מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 2961 חוות דעת רלוונטיות
היה מצוין!
היה מצוין! אלעד אדם מאוד נחמד. אבחן 2 בעיות בגומי שאוטם את המקרר ובחבילות פיצוחים שגלשו מעבר לדופן המדף התחתון במקרר.
איש מקסים. הסביר בכל שלב מה הוא עושה, מה עלול להיות מקור התקלה, ואיך הוא יזהה ויפתור אותה. דיבר בגובה העיניים ונתן שירות הוגן. הגיע בדיוק בשעה שקבענו וגם נתן התראה חצי שעה לפני. בקיצור, שירות מעל ומעבר.
היה בסדר גמור! סה״כ היה באמת מקצועי.
שירות טוב מאוד.
ממליצה מאוד! יהודה הגיע תוך זמן קצר יחסית. פירק את הכל בצורה מסודרת, בזריזות ויעילות. הפשיר ונתן הנחיות להמשך ואז חיבר את הכל בחזרה בצורה מסודרת. אדם נעים והגון.
ההקפאה לא הגיע לעוצמה הנדרשת. הגיע במועד שתואם. איתר כמעט מידית את התקלה - מאוורר פיזור. לא היה ברשותו מאוורר כזה והשיג אחד למחרת היום, הגיע והחליפו. המקרר תקין והפריזר עובד כבר 24 שעות בטמפרטורה הנדרשת. התרשמתי מהאיתור והתיקון המהיר. מעולה, מהיר ועושה רושם שהוא מכיר היטב מקרר מסוג סמסונג.
היה מעולה!
יוסי הגיע לתקן מקרר סמסונג בהתראה של שעה, עלה על התקלה והחליף את החלק במקום. סה"כ מרוצה. הרשים כבעל מקצוע רציני ואמין, מבין מה הוא עושה.
היה ממש אחלה, מצוין!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.