מוקד מידרג: 1-700-707-233

מיניבוס 12 מקומות

מיניבוס 12 מקומות הוא אופציה מצוינת להסעה לטיול משפחתי, הקפצה לנתב"ג או הסעה לאירוע. מה המחיר של מיניבוס 12 מקומות? (תלוי בעיקר במרחק) מה עוד משפיע על המחיר ומה חשוב לברר עם החברה רגע לפני ההזמנה (ספוילר: מזגן ואפילו קריוקי) - כל התשובות לשאלות, וגם הצעות מחיר לדוגמא - כאן


מיניבוס 12 מקומות

מיניבוסים נועדו להסיע כמות נוסעים קטנה, אבל לא קטנה מדי, ולכן מספר המושבים בהם נע בדרך כלל בין 10 ל-20. עם זאת, לא כל מספר ביניים זוכה ממש לרכב משלו - ואחד מהם הוא גם מיניבוס 12 מקומות.

חברות ההסעות בהחלט מודעות לזה, ולכן יתנו לכם מחיר זהה לטווח מסוים של מקומות (למשל - 11-18 מקומות). כך למשל כשרוצים להזמין מיניבוס 12 מקומות, הרכב הקרוב ביותר הוא מיניבוס 14 מקומות, אבל לא תצטרכו להוסיף במחיר. כל עוד סגרתם על מחיר מותאם עם חברת ההסעות - הם אחראיים לספק לכם רכב שיכיל את כולם במחיר הזה, גם אם בסוף הוא יהיה קצת יותר גדול.

 

מיניבוס 12 מקומות

מה משפיע על מחיר מיניבוס 12 מקומות

על מחיר מיניבוס 12 מקומות משפיעים כמה גורמים מרכזיים:

בולט הגה מרחק ההסעה: הנהג שלכם לוקח אתכם לתימן, או רק לכותל? ליום גיבוש בתל אביב, או לטיול בצפון? מרחק גדול יותר מצריך זמן ודלק, שמתורגמים למחיר גבוה יותר.

בולט הגה שעות ההסעה: אם המיניבוס רק מקפיץ אתכם לנתב"ג, מחיר ההסעה יהיה נמוך מליווי ארוך של יום טיול מלא.

בולט הגה טיימיג: הסעות בזמנים עמוסים (חגים, שיא הקיץ) יקרות יותר, משום שלחברות ההסעות קשה יותר לשריין רכבים פנויים, ובכללם מיניבוס 12 מקומות.

בולט הגה עצירות נוספות: עצירה לאיסוף חלק מהנוסעים מפתח הבית יכולה להעלות את המחיר.

 

מיניבוס 12 מקומות בדרך לנתב"ג

מיניבוס 12 מקומות - מחיר

תמרור הזהרה בגדול, מחיר מיניבוס 12 מקומות יהיה נמוך בכ-200-250 ש"ח מהזמנת מיניבוס של 20-23 מקומות. 

קשה לתת מחיר מדויק בלי קומבינציה של הגורמים המשפיעים, ולכן ניתן כאן הצעות מחיר לדוגמא שיעזרו לכם לקבל פרספקטיבה:

 

כסף מחיר הסעה מרמת גן לשדה תעופה במיניבוס 12 מקומות - 450 ש"ח.

כסף מחיר הסעת קבוצה של נוסעים עם מזוודות מפ"ת לנמל חיפה ואיסוף חזרה לאחר שבוע, במיניבוס 12 מקומות - 1,800 ש"ח לשני הכיוונים.

כסף מחיר הסעה מיבנה לתל אביב הלוך-חזור במיניבוס 12 מקומות - 1,400 ש"ח.

כסף מחיר הסעה לטיול משפחתי באזור חולון, בת ים ורעננה במיניבוס 12 מקומות - 1,750 ש"ח.

כסף מחיר הסעה מעמק חפר לשדה התעופה במיניבוס 12 מקומות - 1,600 ש"ח.

כסף מחיר הסעה להופעה וחזור במיניבוס 12 מקומות - מירושלים לתל אביב - 800 ש"ח.

כסף מחיר הסעה לחתונה מתל אביב לקיבוץ נצר סרני במיניבוס 12 מקומות - 1,100 ש"ח.

 

מיניבוס 12 מקומות להשכרה

תהליך הזמנת מיניבוס 12 מקומות

מספר 1 צבוע הזמנת הסעה - יוצרים קשר ראשוני עם חברת ההסעות, מסבירים על כמות האנשים, התאריך ובודקים זמינות.

מספר 2 צבוע פרטים והתאמות - זה הזמן להסביר מה בדיוק אתם צריכים. ככל שתהיו מדויקים עם הבקשות שלכם ככה תקבלו הצעת מחיר סופית יותר, ותימנעו מהפתעות בהמשך: האם מתוכננות עצירות תיירות בדרך? עצירות לאיסופים של נוסעים? מה מספר שעות ההסעה? שעות יציאה וחזרה משוערות (שעות יום/ערב)? האם יש כמות חריגה של ציוד? בקשות מיוחדות למושבי בטיחות?

מספר 3 צבוע הסעה - נשאר לכם רק לשמור על קשר ביום ההסעה (אם זו הסעה לאירוע - וודאו שלאורחים שלכם יש את מספר הטלפון של הנהג), ויאללה, לצאת!

 

נורה 2 טיפ שלנו - בגלל המגוון הרחב בכמות המושבים, ובגלל הביקוש הגבוה, במספרי המושבים שעד 20 מקומות חלק מהרכבים עלולים להיות קצת מיושנים. כדי לוודא שדואגים לכם לרכב טוב, שאלו מראש במעמד סגירת העסקה מה יכיל הרכב שתספק לכם החברה. מיזוג אוויר טוב ומושבים נקיים זה מאסט, אל תתפשרו. אם תרצו גם חיבור הגברה למוזיקה או קריוקי במיניבוס - כדאי לשאול על האופציה מראש.


חברות הסעות מומלצות למיניבוס 12 מקומות

אחרי דוגמאות ומחירים, וגם הסבר איך עובד התהליך - נשאר רק לסיים עם המלצות. ✨ צרפנו כאן רשימה של חברות הסעה, שמוציאות גם הסעות של מיניבוס 12 מקומות. לכל אחד מהם חוות הדעת של כל הלקוחות הקודמים - ובינינו, אין המלצה טובה מזה… עכשיו רק נאחל נסיעה טובה. סעו לשלום, המפתחות בפנים 😎


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק