מוקד מידרג: 1-700-707-233

הסעות לאירועים

כשמזמינים הסעות לאירועים חשוב שהחוגגים יהיו רגועים, שהאורחים יהיו מרוצים ושכל הסיפור לא יהיה יקר מדי. בדף הבא תוכלו למצוא מחירים של הסעות לאירועים לפי קילומטרים (כולל מחיר עיכוב - כ-200 ש"ח לשעה), טיפים איך תוכלו לשלם פחות, הצעות מחיר אמיתיות ורשימת המלצות על חברות הסעות לאירועים. מזל טוב!


הסעות לאירועים

הסעה לאירועים רוקדת על כמה חתונות: היא מאפשרת להגיע בקלות לאולם מרוחק, היא מקלה על אורחים לא ניידים והכי חשוב - מאפשרת לכולם לשתות כמו שצריך מחייך

כדי להיות רגועים, את ההסעה מומלץ להזמין כמה שיותר זמן מראש - בייחוד בעונה החמה.

שימו לב שימו לב - חשוב להקצות מראש איש קשר ליום האירוע, שיהיה בקשר עם הנהג לגבי תיאומים או עיכובים. אתם מן הסתם תהיו עסוקים עד מעל לראש 😄


מה משפיע על מחיר הסעות לאירועים?

כמו כל הסעה אחרת, מחיר הסעות לאירועים תלוי בעיקר במרחק הנסיעה, ובכמות הנוסעים - ששווה לסוג הרכב שתזמינו (מיניבוס או אוטובוס). מה עוד עשוי להשפיע על המחיר של הסעות לאירועים? 

מספר אחד שעות ההסעה - הסעות לאירועים מתרחשות לרוב בשעות הערב. הסעה לבר מצווה תסתיים עד 23:00, אבל הסעה לחתונה בסוף שבוע יכולה לחזור גם ב-02:00-03:00. ככל שהשעה מאוחרת יותר כך המחיר יעלה, כיוון שהנהג לא כשיר להסעה למחרת - ומפסיד יום עבודה.
איחורים או התעכבויות ייכנסו לתחום שעות נוספות, שגם הן מתומחרות בנפרד (ויפורטו בהמשך).

מספר שתיים כמות עצירות - ככלל, עצירות שהן על הדרך לא מוסיפות במחיר. עצירה נוספת בתוך עיר, לעומת זאת, כן תייקר את מחיר ההסעה לאירוע.

 

אוטובוס הסעות לאירועים

מחיר הסעות לאירועים

מכל הסיבות שכתבנו למעלה, מחיר של הסעה לאירוע אחד לא יהיה זהה למחיר הסעה לאירוע אחר. אבל כדי לתת מושג, הבאנו כאן מחיר ממוצע של הסעה הלוך חזור גנרית לאירוע:

הסעה לאירוע במרחק של 75 ק"מ לכיוון, בשעות 19:00 - 2:00:

כסף מחיר הסעה לאירוע כזה במיניבוס 19 מקומות נע בממוצע בין 1,500 - 1,700 ש"ח + מע"מ.

כסף מחיר הסעה לאירוע כזה באוטובוס 54 מקומות נע בממוצע בין 2,000 - 2,300 ש"ח + מע"מ.

 

מחיר שעת עיכוב (מעבר לשעות שסגרתם מראש) נע בממוצע בין 150 - 200 ש"ח לשעה.

 

הצעות מחיר - הסעות לאירועים

אבל מה אם החתונה שלי בכלל בעפולה, ונשבעתי לדודה מנתניה שתהיה עצירה גם אצלה? עצירה באמצע הדרך היא כמובן אפשרית, אבל שימו לב שהיא אכן מעלה את המחיר. תוכלו לראות זאת בהצעות המחיר האמיתיות להסעות לאירועים, ששילמו לקוחות של חברות הסעות המדורגות במידרג: 

 

כוכבית קטנה הצעת מחיר #1: הסעה לחתונה

מסלול ההסעה לאירוע? נתניה - אבן יהודה

באיזה שעות? ערב - לילה

סוג הרכב? אוטובוס, 50 ילדים

היו עצירות? כן, אחת

כסףמחיר: 2,400 + מע"מ.

 

כוכבית קטנה הצעת מחיר #2: הסעה לחתונה

מסלול ההסעה לאירוע? תל אביב - קריית גת

באיזה שעות? ערב - לילה

סוג הרכב? אוטובוס, 50 איש

היו עצירות? לא

כסף מחיר: 2,400 + מע"מ.

 

כוכבית קטנה הצעת מחיר #3: הסעה לבר מצווה

מסלול ההסעה לאירוע? אשדוד - מושב אמונים

באיזה שעות? אחרה"צ - ערב

סוג הרכב? מיניבוס, 10 ילדים

היו עצירות? לא

כסף מחיר: 1,000 + מע"מ.

 

כוכבית קטנה הצעת מחיר #4: הסעה לחתונה

מסלול ההסעה לאירוע? ירושלים - נס ציונה

באיזה שעות? ערב - לילה מוקדם

סוג הרכב? מיניבוס, 20 איש

היו עצירות? כן, 2

כסף מחיר: 1,400 + מע"מ.

 

מיניבוס הסעה לאירוע

טעויות נפוצות וטיפים בהסעות לאירועים

יש לא מעט דרכים להימנע מתשלום אקסטרה על הסעות לאירועים, בעזרת למידה מטעויות של אחרים. תצקצקו בלשון, ואז תתכננו איך להימנע:

בולט הגה הזמנת מקום בלי לוודא סופית מי מתכנן לנסוע. לאורחים יש נטייה להסתדר עם הגעה ברגע האחרון. בעלי האירוע בנו על מספר אורחים מסוים שנוסע, אך בפועל הגיעו חמישה אורחים בלבד למרות שהזמינו מיניבוס של 18 מקומות. כיף לנוסעים, פחות לארנק…

בולט הגה הזמנת הסעה לאירוע בשעות לא ריאליות. לא כל חתונה מסתיימת בשעות הקטנות של הלילה, ומן הסתם חתונה של חמישי מסתיימת לרוב מאוחר יותר מחתונה של יום שני. מי שסוגר הסעות לאירועים צריך לשלם על השעות שנקבעו, גם אם בפועל ההסעה חזרה מוקדם מהמשוער. לפעמים עדיף לתאם עם הנהג תשלום על עיכוב, ולא לסגור מראש שעות מוגזמות.

בולט הגה איסוף ממספר מקומות בתוך העיר. החבר מאחר, בן הדוד נאבד וברחוב הראשי בדיוק הייתה תאונה. האורחים כולם הגיעו באיחור לא אופנתי, ובעלי האירוע שילמו לא מעט על כל העצירות. בהסעות לאירועים מומלץ לסגור על נקודת איסוף מרכזית אחת בכל עיר.


חברות הסעות לאירועים מומלצות

רגע האמת, ההמלצות. צירפנו כאן רשימה של חברות הסעות מומלצות שמוציאות הסעות לאירועים, כדי לעשות לכם את זה הכי קל שאפשר. לכל אחת דירוג אישי שמבוסס על חוות דעת מלקוחות קודמים - כך שתוכלו להיות טוחים שהאורחים שלכם בידיים טובות. בשמחות!

 

אוטובוס הסעות לאירועים בדרום

;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק