עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

עיצוב חדרי ילדים

 

עיצוב חדר ילדים הוא המקום לתת לילד שלכם ביטוי אישי, לבטא את הדברים שהוא אוהב וגם להתאים לצרכים שלו. מה עושים אם הטעם של הילד משתנה במהירות? אם יש חדר ילדים משותף לבן ולבת יחד? אלו סגנונות יש לעיצוב חדרי ילדים? וכמה עולה ליווי של מעצבת פנים בתהליך? דונט ווארי, כל התשובות ממש כאן

חדר ילדים מבולגן

 


תהליך עיצוב חדרי ילדים

עיצוב חדר ילדים בדיוק כמו כל תהליך לעיצוב פנים מתחיל בפגישת ייעוץ עם המעצבת לתיאום ציפיות, הצעת מחיר, סקיצות לעיצוב, תוכניות עבודה, ליווי בבחירת חומרים ופיקוח לאורך הפרויקט. במקרים רבים תרצה המעצבת גם לשוחח עם הילדים, ואפילו למלא איתם שאלון בנוגע לעיצוב החדש ולכן כדאי שתחליטו מראש כמה רחוק אתם מוכנים ללכת כדי להתגמש לרצון הילד.

שעון תהליך עיצוב חדר ילדים יכול לקחת בין שבועיים לחודשיים בהתאם למורכבות העיצוב שתרצו.

 

טיפים חשובים בתהליך עיצוב חדר ילדים:

ארון אחסון אחסון: כשמתכננים חדר ילדים חשוב לכלול מספיק מקומות אחסון לכל החפצים והצעצועים בחדר. ברגע שיהיה מקום ייעודי לכל דבר, יהיה קל יותר לשמור על סדר וארגון.

אזהרה  בטיחות:

- מעברים: ילדים מטבעם משתוללים ופעילים יותר ולכן חשוב להקפיד על מעברים רחבים בין הרהיטים
- מיקום המיטה: הימנעו ממיקום המיטה בגובה החלון (במיוחד אם אין לכם סורגים)
- שקעים: הצבה של שקעים גבוהים, כדי שהילדים לא ישחקו בהם.
- משקל: חשוב להקפיד שהאחסון הנגיש לילדים לא יהיה כבד מידי כדי שהם יוכלו לפתוח מגירות של צעצועים בעצם בלי להיפגע.

עיצוב גרפי, מדידה גודל החדר: כשמעצבים חדר ילדים חשוב להשאיר שטח פנוי למשחקים. גם לחדרים קטנים ניתן למצוא פתרונות עיצוביים שיאפשרו לילד שלכם מרחב למשחק (או ללמידה) כמו למשל מיטת גלריה או מיטת קומותיים בחדר משותף.
פלטת צבעים תחביבים של הילד: חדר הילדים הוא הממלכה של הילד וזה בדיוק המקום לפתח את התחביבים שלו. למשל, אם הילד שלכם מצייר, אפשר ליצור עבורו פינת ציור ותליית עבודות ואם הוא מנגן למשל אז כדאי לחשוב על איזור לנגינה ואולי גם על וילון אקוסטי או דלת אקוסטית כדי לא לעשות רעש לשכנים.

 

עיצוב חדר ילדים עם אחסון נגיש

 

עיצוב חדר ילדים שיתאים לאורך זמן:

אנחנו יודעים כמה הם גדלים ומתפתחים מהר, הרצונות שלהם משתנים וגם הטעם האישי שלהם.

כדי לא לעצב חדר כל שנה או שנתיים אפשר לתכנן את חדר הילדים לעוד כמה שנים קדימה. למשל, להשאיר מקום למיטה גדולה יותר ופינת למידה, ולחשוב איך יהיה ניתן לעשות שימוש חוזר ברהיטים הקיימים בעתיד. ומה בקשר לטעם האישי שלהם? עיצוב חדר ילדים לא מסתכם רק ברהיטים ואפשר לשנות עיצוב כמעט לגמרי באמצעות צבע לקיר, מצעים, תמונות ואקססוריז למיניהם.

מנורת לילה בחדר ילדים

מוצרים לעיצוב חדר ילדים

כשאנחנו מעצבים חדר ילדים חשוב שלא נשכח שהוא צריך להיות מותאם לילדים שרצים, משחקים ומציירים ולכן בעיצוב החדר נחשוב גם על:

תאורה במשרד תאורה: בחדר ילדים נרצה לשמור על תאורה ראשית חזקה שמדמה אור יום (Daylight) משום שהיא הכי בריאה (במיוחד ללמידה וקריאה). בנוסף נרצה לשלב גופי תאורה נוספים כמו למשל מנורת לילה צמודה למיטה של הילד ומנורה בסמוך לשולחן הכתיבה.
וילון וילונות: מומלץ להשתמש בוילנות מבד סינטטי רחיץ כדי שיהיה קל לכבס ולנקות אותם. בנוסף, נקצר את הוילונות כדי למנוע הסתבכות של הילד בהם.
שטיח שטיח: כדאי להוסיף שטיח לאיזור המשחקים עליו הילדים יוכלו לשחק. מומלץ לקנות שטיחים מבד סינטטי משום שהם עמידים יותר ורחיצים יותר. אפשרות נוספת היא לשים מזרן פאזל שהוא גם נחשב לעמיד וגם בולם זעזועים.

 

שטיח סינטטי לחדר ילדים

 


עיצוב חדר ילדים משותף

אתגר נוסף בעיצוב חדר ילדים הוא עיצוב חדר ילדים משותף לשני ילדים (בעיקר כאשר מדובר בבן ובת). אז איך מתמודדים עם האתגר? חשוב לתת לכל ילד את המרחב שלו באמצעות העיצוב. מעצבת הפנים תוכל "לחלק" את החלל עיצובית כך שכל ילד ירגיש שיש לו את המקום שלו בחדר אבל עדיין בטוב טעם. דוגמא לחילוק החלל למשל - לתת לכל ילד קיר בצבע שהוא אוהב, עם פינה קטנה עם הדברים שלו.

אופציה נוספת היא ליצור עיצוב שיתאים לשניהם ביחד ולתת את הטאץ' האישי בטקסטיל ואקססוריז מיוחדים לכל אחד.

 

חדר ילדים משותף מעוצב

עיצוב חדר בנים ובנות

אם בעבר התרגלנו לראות חדרי בנים בצבעי תכלת - כחול וחדרי בנות בצבעי ורוד היום יש הרבה יותר אפשרויות של גוונים אחרים, מדבקות לקיר אופציות לצביעה באפקטים שונים ואפילו צביעת החדר בשני צבעים בהתאם לטעמו האישי של הילד.

 

עיצוב חדר ילדים בשני צבעים
 
עיצוב חדר בנות קלאסי

רעיונות לעיצוב חדרי ילדים

רוצים להגיע למעצבת הפנים אחרי שכבר ראיתם כמה סגנונות לעיצוב חדרי ילדים? אם קשה לכם ולילדכם למצוא רעיון עיצובי לחדר הילדים תוכלו למצוא השראה באתר פינטרסט ואתרי השראה נוספים. בנוסף, ריכזנו לכם כמה רעיונות לעיצוב חדרי ילדים:

עיצוב חדר ילדים בסגנון ג'ונגל:

עיצוב חדר ילדים בסגנון גונגל

 

עיצוב חדר ילדים בסגנון גלקסיה:

עיצוב חדר ילדים בסגנון גלקסיה
 
עיצוב חדר ילדים בסגנון חלל

 

עיצוב חדר ילדים בסגנון ספורט:

עיצוב חדר ילדים בסגנון ספורט

עיצוב חדר ילדים בסגנון בוהו:

עיצוב חדר ילדים בסגנון בוהו

 

טרנדים בעיצוב חדרי ילדים

לילדים יש הרבה פעמים חלומות גדולים, אבל גם הטעם שלהם משתנה מאוד מהר בהתאם לטרנדים, סדרות ומשחקים חדשים ולכן הילד לא תמיד ידע בדיוק מה הוא רוצה. המעצבת תוכל לשמור על הדברים שהילד אוהב בעיצוב, יחד עם חשיבה על עיצוב לאורך זמן. למשל, לילד שאוהב את ספיידרמן - אפשר לקנות מצעים ונורה של ספיידרמן אבל אולי פחות כדאי לצייר ספיידרמן גדול על הקיר.


מחיר עיצוב חדר ילדים

כסף  מחיר לעיצוב חדר ילדים נע בין: 2,000-5,000 ₪.

טווח המחירים לעיצוב חדר ילדים מושפע מסוג השירות שתרצו לקבל ממעצבת הפנים. בנוסף חשוב לזכור שבתחום העיצוב פנים, ככל שהניסיון, המוניטין והשם של המעצבת שלכם גדולים יותר – כך גם המחיר יהיה גדול יותר, במקרים מסוימים הוא אפילו יעבור את ה- 5,000.

מחיר פגישת ייעוץ בלבד לקראת עיצוב חדר ילדים נע בין 300-500 ₪.

עוד דוגמאות לעיצוב להצעות מחיר לעיצוב פנים תמצאו כאן.

כסף אם אתם דלים בתקציב אבל עדיין רוצים לקבל ייעוץ מקצועי והכוונה של מעצבת פנים לקראת עיצוב חדר ילדים - תוכלו לקבוע פגישת ייעוץ בלבד. במקרה כזה המעצבת לא תלווה אתכם לאורך כל הדרך,  אבל היא בהחלט תוכל לתת רעיונות ופתרונות טובים,  בהתאם לחלל החדר והסגנון האישי של הילדים שלכם.

כסף כדאי תמיד לבדוק האם המחיר שהציעו לכם כולל מע"מ.


מעצבי פנים מומלצים לעיצוב חדר ילדים

החלטתם לעצב לילד שלכם חדר, הכנתם תקציב, חשבתם על סגנון ומה עכשיו? חיפוש אחרי מעצבות פנים לעיצוב חדר ילדים עלול להיות מעייף ומתיש אבל אל דאגה, אנחנו כאן בשבילכם. הכנו עבורכם רשימה של מעצבות פנים מומלצות לעיצוב חדרי ילדים המדורגות לפי לקוחות קודמים. כך תוכלו להתרשם מחוות דעת, לראות עבודות קודמות ולבחור מעצבת פנים מומלצת. אחרי שתקריאו לילד סיפור בחדר החדש שלו אנחנו נתקשר גם אליכם כדי לשמוע איך היה.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה לעצב חדר ילדים?

מחיר חדר ילדים נע בין: 2,000-5,000 בהתאם לשירות ולמעצבת.

איפה ניתן למצוא רעיונות לעיצוב חדר ילדים?

ניתן למצוא רעיונות לעיצוב חדר ילדים באתר פינטרס, באינטרנט וגם ממש כאן למעלה.

איך לעצב חדר ילדים?

בעיצוב חדר ילדים צריך לשלב בין סגנון וטעם אישי של הילד לבין עיצוב פרקטי עם הרבה מקומות אחסון.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק