יש עסקים שחושבים שהמפתח להצלחה תלוי במקצועיות. האמת היא שמקצועיות היא הבסיס להצלחה אבל היא לא הדבר שגורם לעסק להמריא. ההבדל בין עסק טוב לעסק מצויין הוא בפרטים הקטנים שיחד יוצרים את רמת השירות. במשך 15 השנים בהן אתר מידרג קיים אספנו משובים מיותר מחצי מיליון לקוחות (!!!). המשובים הרבים שאספנו אפשרו לנו להבין מה הם הגורמים שהופכים את העסק למצויין, ואת הלקוח למרוצה. לקוח מרוצה, כפי שאתם בטח יודעים, הוא מקור ללקוחות מרוצים נוספים והם מקור לעוד לקוחות מרוצים... ועוד...
כששאלו מנהל של אחת החברות המצליחות בעולם מה סוד ההצלחה שלו הוא ענה בשתי מילים "למדתי מטעויות". אפשר להסתכל על טעויות כעל דבר מבאס, אבל אפשר גם לבחור לראות אותן כהזדמנויות לצמיחה, וזה בדיוק מה שמידרג מציעה לבעלי עסקים - הזדמנויות וכלים להפוך לטובים יותר. בעולם של מידרג על כל עבודה שמבוצעת מתקבל משוב מהלקוח. המשובים הם הדרך הכי טובה עבורכם בעלי העסקים להשתפר - מהמשובים תוכלו להבין במדויק מה הן נקודות החוזקה שתוכלנו למנף, ומה הן נקודות החולשה שבהן אתם צריכים להשתפר. העסקים במידרג לא מקבלים רק ציון מספרי, אלא יכולים לראות את כל פירוט חוות הדעת שעומדות מאחורי אותו ציון. אין חוכמות - העובדות בשטח מוכיחות שעסקים שקראו ביסודיות את המשובים ופעלו להשתפר לאור ההערות שקיבלו - שפרו את הדירוג שלהם ובעקבותיו את כמות הפניות.
למשובים יש משקל מכריע בחישוב הדירוג והמיקום שלכם, לכן כל משוב קובע את כמות הלקוחות שתקבלו בהמשך. לקוח שמחפש בעל עסק באתר מידרג עושה זאת מתוך ידיעה שבמידרג הוא ימצא את בעלי המקצוע הטובים ביותר. השרשרת היא פשוטה: לקוח מרוצה יתן ציון גבוה, ציון גבוה יעלה את הדירוג שלכם באתר, עסקים שמופיעים במיקומים גבוהים מקבלים יותר פניות, יותר פניות מייצרות יותר משובים... וכך הלאה.
המסקנה היא שלקוחות מידרג הם לקוחות אסטרטגיים עבורכם.
לקוח אסטרטגי הוא לקוח ש"שווה" לכם יותר מאחרים, לקוח ששביעות רצונו תוביל לעבודות נוספות, ולכן זה לקוח שיש להשקיע בו יותר מאחרים.
כסף יכול להיות עניין רגיש שבסוף משפיע על החוויה של הלקוח מכם. כל עסק במידרג נתקל במקרים שקשורים לכסף. הנה כמה מקרים כאלה:
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.