תיקון מקרר מחברת אמנה שכלל החלפת חיישן טרמוסטט והפשרת קרח.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו מאוד. הוא עדכן הכל, הסביר לי תוך כדאי העבודה והיה עקבי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביה אבידן, קרית אתא.
אשרור: 09/06/2024
משוב: 03/09/2023
תיאור השירות:
החלפת כרטיס מקרר מחברת Beko.
חוות דעת:
מעולה! נראה בחור טוב ורגוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס גנדלר, קרית אתא.
אשרור: 05/06/2024
משוב: 18/09/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר אמנה.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! אני מאוד מרוצה! תא קירור עליון לא עבד. התיקון היה מהיר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאת אלתר, קרית אתא.
משוב: 02/06/2024
תיאור השירות:
בדיקת מקרר מחברת Beko.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ורדה ט. קרית מוצקין.
אשרור: 24/05/2024
משוב: 11/09/2023
תיאור השירות:
חידוש כרטיס אלקטרוני במקרר והפשרת קרח במקפיא.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והוא פתר את הבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נסים חלידו, קרית אתא.
משוב: 23/05/2024
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. ניסה לתקן, אבל היה צורך להחליף מדחס. לא הייתי מוכן לתקן, מקרר ישן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
רוני אברהם, קרית ביאליק.
משוב: 15/05/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן ג. קרית מוצקין.
אשרור: 08/05/2024
משוב: 12/02/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! המקרר שלי עבד לא טוב וקרר יותר מידי עפיף מיד בשיחת הטלפון פתר לי את הבעיה. כל הכבוד לעפיף!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
תמר נוטינן, כפר המכבי.
משוב: 01/05/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת LG.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא בא מהר, היה יעיל ומקצועי. ממליצה בחום.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יוסי מ. קרית ביאליק.
משוב: 01/05/2024
תיאור השירות:
איתור ותיקון תקלה במקרר מחברת אמקור.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! בעל מקצוע מומחה. הוא אומר מה לא בסדר ואיזה חלק הוא מחליף. מפרק, מנקה, מחליף את החלק הפגום ומנקה מסביב. אני מאוד מאוד מרוצה, הגיע לפני הזמן. ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 876 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עפיף, טכנאי מקררים, מעיד על עצמו כי הוא הנדסאי מיזוג וקירור המתמחה בתיקון כול סוגי המקררים הביתיים עם ניסיון של יותר מ 25 שנה: "אני מביא חלקים איכותיים ומעניק שירות אמין זמין ומקצועי ברמה גבוהה", הוא מסכם.
תחומי התמחות
:: מקררים ביתיים
ותק בתחום
26 שנים
שאלות ותשובות עם עפיף
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.