היה מצוין. הגיע בזמן שקבענו, נתן שירות טוב, הגיע פעמיים כדי לסיים את העבודה ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור גלעדי, בית הלוי.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על תיקון בעיית חשמל בדוד שמש.
חוות דעת:
עמיחי היה מעולה! התקשרתי אליו והסברתי לו על התקלה, אמרתי לו שאני אדם טכני והציע שיעזור לי מרחוק לפתור את הבעיה ובכך לחסוך את עלות הגעתו. היה איתי יומיים בשיחות בטלפון, הדריך אותי בדיוק מה לעשות בדוד עד שהצלחתי לסדר את זה. אני ממש מודה לו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
ציון ס. אבן יהודה.
אשרור: 28/05/2024
משוב: 01/03/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
נתן שירות בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי בנטין, תל מונד.
אשרור: 23/05/2024
משוב: 26/11/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור דוד שמש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות היה נהדר, הוא בן אדם אדיב ונחמד, הגיע בזמן ועשה את העבודה. הכל היה טוב!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן לידור, רעננה.
אשרור: 23/05/2024
משוב: 03/12/2023
תיאור השירות:
תיקון מפסק לדוד שמש.
חוות דעת:
בסוף לא הייתה תקלה אלא כנראה שמישהו שיחק במתג, הכול היה עשר!
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
מתקין מורשה כרומגן
אודות
עמיחי הוא מושבניק, נשוי ואבא לשלושה, עובד כמתקין דוודים, עם אישור עבודה בגובה ופוליסת ביטוח בתחום הדוודים.
"אני מתמחה בכל סוגי התקנות ופתרונות מים חמים, מערכות סולאריות דודי שמש מחליפי חום, חשמל ועוד" הוא אומר, "מתמחה בטיפול בכל סוגי התקלות בתחום החל מהחלפת גוף חימום ועד מערכות סחרור מים בבניינים".
תחומי התמחות
:: תיקון כל סוגי התקלות במערכות סולאריות
:: עבודות אינסטלציה בתחום עם צנרת ואביזרים תקניים בלבד
:: התקנות ברז ערבול למניעת כוויות ופיצוצי צנרת כתוצאה מים רותחים
:: מתן פתרונות להפחתת אבנית בבית ובמערכות סולאריות
ותק בתחום
משנת 1990
האחריות כוללת
:: מתן אחריות מקורית כרומגן על כל מוצר ואביזר מגובה בחשבונית מס
:: אחריות על דוודי כרומגן 4 שנים על הדוד האביזרים והעבודה+4שנים נוספות על הדוד בלבד
:: מתן שירות לכל תקלה לאחר ההתקנה או התיקון לא יאוחר מ 24 שעות מרגע ההודעה
:: התקנות מערות סולאריות בהתאם לדרישות לטופס אכלוס (ט'4)
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.