הם היו מעולים! הגיעו צוות של שניים. היו אדיבים, מקסימים, הגיעו בזמן ועבדו מהר.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
עדה פ. נתניה.
משוב: 26/12/2023
תיאור השירות:
ניקוי קולטים במערכת סולרית של בניין והחלפת מסנן אוויר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קרין צוקרמן חברוני, אבן יהודה.
משוב: 12/11/2023
תיאור השירות:
החלפת קולט בדוד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא מדהים. עשה עבודה מקצועית, יסודית, הגיע מהר, הסביר כל דבר, שלח לי תמונות והתקשר אחר כך לוודא שהכל עובד. בחור הוגן, מלח הארץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורם סתוי, נתניה.
אשרור: 18/12/2022
משוב: 29/09/2022
תיאור השירות:
החלפת קולט לדוד שמש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא כבר פעם שנייה אצלי והוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
דורון דותן, אבן יהודה.
אשרור: 15/08/2020
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שכלל החלפת גוף חימום וניקוי קולטנים.
חוות דעת:
בעל המקצוע הגיע אלינו לתיקון קצר חשמלי בדוד עקב קפיצה של הפחת מעת לעת. הוא קבע כי מדובר בתקלה בגוף החימום של הדוד וביצע החלפת גוף חימום וניקוי קולטים. במהלך התיקון פירק את גוף החימום מבלי לרוקן תחילה את הדוד, פעולה שגרמה לכמות מים אדירה להישפך בבת אחת על הרעפים ולחדירת מים רבים בין הרעפים לתוך חלל הגג.בדיעבד נודע לנו כי המיים הרבים שחדרו לגג הגיעו גם אל תוך מערכת החשמל בקיר וכתוצאה מכך התלקח אחד מקווי החשמל ואחד המפסקים ועשן החל לצאת מהקיר. לשמחתנו היינו בבית באותה עת וכך בנס נמנעה שריפה בבית. מבדיקת חשמלאי עלה כי כתוצאה מתיקון הדוד והמים שחדרו למערכת החשמל, צנרת החשמל בתוך הקיר נותרה רטובה לגמרי והיה צורך בייבוש המים, החלפת חוטים ומפסק בעלות של כמה מאות שקלים. במקביל, 2 בעלי מקצוע שהיו במקום לאחר התיקון הבחינו במים נוזלים מהדוד וכמובן הפחת המשיך לקפוץ מעת לעת. עדכנתי את עמיחי ובתגובה אמר שיגיע לסדר את הענין "ללא עלות" היות והתיקון באחריות. כשהגיע לצורך התיקון שאלתי במהלך הבדיקה מה קורה והוא ענה "אני תכף מצלם לך ואסביר לך מה הבעיה". כשירד מהגג בישר לי חגיגית שהחליף על דעת עצמו וללא אישורי תרמוסטט והודיע לי שההחלפה דורשת תשלום שהיה מאוד יקר ביחס למחירי השוק. בשום שלב לא אישרתי לו לבצע תיקון נוסף בעלות כלשהי אלא הסתמכתי על אמירתו שיבוא לתקן במסגרת האחריות את הנזילה, אך הוא פשוט הציב בפני עובדה מוגמרת ודרש תשלום נוסף. גם לאחר החלפת התרמוסטט הפחת המשיך לקפוץ כך שלמעשה התקלה שלשמה הגיע כלל לא תוקנה.
איכות
6
זמנים
10
יחס
8
תגובת העסק:
צר לי על עוגמת הנפש של הלקוח. הקצר והעשן שהלקוח תיאר נגרמו 20 יום לאחר ביקורי עקב חדירת מי גשמים. ברצוני לציין שבאותו ביקור,התרעתי בפניו על ליקווים רבים בגג הרעפים. לאחר המקרה, החלפתי לו מספר רעפים ושלחתי לו סרטון לבקשתו וכל זאת ללא כל חיוב נוסף.
עמיחי עבד במשך הרבה שעות ועלות העבודה הייתה הוגנת ובהתאם. כרגע מבצע עבודה נוספת עבור הבן שלי ואני חושבת שהוא מאוד התרשם ממנו לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גור נבל, כפר נטר.
אשרור: 03/02/2019
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' וניקוי קולטים.
חוות דעת:
בעיקרון, היה בסדר גמור. הגיע מהר יחסית ונראה מבין ומקצועי בתחום.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
אופיר פאר, נתניה.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
הרכבה של מסנן ופלאנג' לדוד שמש, שטיפה של קולט השמש והחלפת גוף החימום.
חוות דעת:
היו קצת קשיים בהתחלה אבל הצלחנו להתגבר עליהם ופתרנו את הכל. מדובר בבחור רציני, ענייני, שירותי, מקצועי ומסודר. סך הכל אני מרוצה וממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בן כהן, כפר סבא.
משוב: 07/06/2024
תיאור השירות:
התקנת דוד וקולט חדשים
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני דנציגר, חניאל.
אשרור: 02/06/2024
משוב: 09/08/2023
תיאור השירות:
החלפת קולט שמש סתום באבנית והתקנת מסנן מים בכניסת המים הראשית לבית.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
מקצוען, איכפתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1329 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
מתקין מורשה כרומגן
אודות
עמיחי הוא מושבניק, נשוי ואבא לשלושה, עובד כמתקין דוודים, עם אישור עבודה בגובה ופוליסת ביטוח בתחום הדוודים.
"אני מתמחה בכל סוגי התקנות ופתרונות מים חמים, מערכות סולאריות דודי שמש מחליפי חום, חשמל ועוד" הוא אומר, "מתמחה בטיפול בכל סוגי התקלות בתחום החל מהחלפת גוף חימום ועד מערכות סחרור מים בבניינים".
תחומי התמחות
:: תיקון כל סוגי התקלות במערכות סולאריות
:: עבודות אינסטלציה בתחום עם צנרת ואביזרים תקניים בלבד
:: התקנות ברז ערבול למניעת כוויות ופיצוצי צנרת כתוצאה מים רותחים
:: מתן פתרונות להפחתת אבנית בבית ובמערכות סולאריות
ותק בתחום
משנת 1990
האחריות כוללת
:: מתן אחריות מקורית כרומגן על כל מוצר ואביזר מגובה בחשבונית מס
:: אחריות על דוודי כרומגן 4 שנים על הדוד האביזרים והעבודה+4שנים נוספות על הדוד בלבד
:: מתן שירות לכל תקלה לאחר ההתקנה או התיקון לא יאוחר מ 24 שעות מרגע ההודעה
:: התקנות מערות סולאריות בהתאם לדרישות לטופס אכלוס (ט'4)
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.