החלפת גוף חימום ופלאנג' בדוד שמש כולל החלפת סיפון בכיור שירותים.
חוות דעת:
היה לי בסדר גמור! הוא היה ממש סבבה, הסביר מה הוא עושה והראה לי את החלקים שהחליף. מבחינת המחיר לדעתי הוא היה ממוצע, לא יקר מאוד ולא זול מאוד אבל סך הכל היה ממש סבבה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור שלום, יקנעם עילית.
אשרור: 30/09/2022
משוב: 01/07/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה מדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, תותח והגיע לפני הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי אלון, יקנעם עילית.
משוב: 11/09/2022
תיאור השירות:
החלפת קולט שמש וגוף חימום לדוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה, ממש טוב. יסודי ועמד בלוח הזמנים. הכל בסדר.
פניתי לקובי בעקבות המלצות מהאתר. מצד אחד השירות היה אחלה גם מקובי וגם מהצוות. עובדים נעימים עם תודעת שירות גבוהה ויחס מכבד. מהצד השני אני פחות מרוצה מההתנהלות והתוצאה הסופית.
בשיחה טלפונית ביקשתי לקבל הצעת מחיר להתקנה של דוד שמש כרומגן חדש להתקנה חדשה לבית אחרי שיפוץ והחלפת גג. ציינתי כי מדובר על גג פנל מבודד ופרטים נוספים וקובי נתן הצעת מחיר. לפני הגעת הצוות רק כדי להיות בטוח שאלתי את קובי עם ההתקנה כוללת מערבל מים ונאמר לי שלא ומדובר על תוספת תשלום (תוספת גדולה של עוד 15% למחיר). הצוות הגיע עם מעמד לא מתאים לסוג הגג – מעמד לגג בטון ישר. כאשר הערתי על זה הם ניסו למצוא פתרונות בשטח ואלתורים שלא הסכמתי להם כי היו עושים נזק לגג או מסוכנים, כמו להעמיד את הדוד ללא קיבוע. הם אמרו שיביאו מעמד מתאים ולאחר מכן נתאם מחדש. בשיחה לפני ההתקנה מחדש קובי ביקש תשלום נוסף למעמד שהכינו במיוחד אבל כיבד את הטענה שלי כי סיכמנו על מחיר כולל מעמד. לצערי כשעברנו על מה כוללת ההתקנה גיליתי שקובי נתן לי הצעה רק לדוד וקולטים ולא לכל מה שדרוש, כמו מערבל מים, צינורות נחושת בין הדוד לקולט ומתג טכנאים. לטענתו רוב האנשים לא רוצים לשלם יותר אז הוא נותן הצעה על המינימום שצריך וכמובן שכל דבר כזה גורר תוספת תשלום.
כאשר הצוות חזר עם המעמד החדש הסתבר שהוא עדיין לא מתאים לגג משופע, עקב רגלים ישרות. הם חיברו אותו כמו שהוא והדוד עומד בזווית. הצוות טוען שזאת זווית סבירה ותקינה. בנוסף הצוות לא מכיר עבודה עם גג פאנל וניסו להעמיד את המעמד לאורך ולא לרוחב. כיוון שהכינו את המעמד לא נכון לא ניתן היה לחבר את הקולט למעמד והקולט מושען על הגג ישירות, בזווית של 8 מעלות במקום ההמלצה של 40 מעלות של כרומגן. כיוון שהבית עדיין בשיפוץ לא ניתן לדעת מה יעילות הקולט.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
6
כללי
לאה אילנדר, יקנעם עילית.
אשרור: 25/10/2020
משוב: 26/07/2020
תיאור השירות:
החלפת שסתום ביטחון לדוד.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שוש אברהם, נופית.
משוב: 22/05/2024
תיאור השירות:
החלפת דוד לאחר פיצוץ ונזילה מהדוד.
חוות דעת:
חוות דעת טובה מאוד! קובי הכניס מכשור פנימה והראה בתמונות למה חייבים להחליפו. הגיע למחרת עם צוות להתקנת הדוד החדש. נתן שרות מיידי מקצועי ובמחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואל זפרן, הסוללים.
משוב: 22/05/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז ושחרור לחץ בדוד שמש.
חוות דעת:
מעולה, מעולה, מעולה! נקודה! עבד קשה קשה עד שהצליח לפתוח תוך זהירות מדהימה לא לפגוע בדוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב אלון, טירת כרמל.
משוב: 20/05/2024
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדירה חדשה בת שנתיים.
חוות דעת:
היה מצויין! חיפשתי במידרג מישהו קרוב לאזור מגורי ופניתי לקובי. ההיענות של קובי הייתה כל כך מהירה שזה מדהים. תוך 3 שעות הכל כבר היה מאחורינו, פלאנג' חדש, ויש לנו מים חמים כמו שלא היו מעולם. כל הכבוד, תודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 737 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.