הרופא שלי אמר לי ללכת לעשות ניקוי אז פניתי למיכאל, כשחזרתי לרופא שלי הוא אמר שהם לא ניקו טוב והתברר שאני צריך ניקוי אחר.
איכות
5
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
6
כללי
דודי א. ראשון לציון.
אשרור: 16/08/2021
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
טיפול שיננית.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה, היא הייתה נראית מקצועית וקשובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלדד סולטן, ראשון לציון.
אשרור: 03/12/2020
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
שני טיפולים הכוללים 4 סתימות, שתי סתימות בכל טיפול.
חוות דעת:
הוא עובד יחד עם עם אשתו והבת שלו ולהם תעודות ד"ר. הם הראו מקצועיות, אדיבות ועדינות ונתנו שירות לעילא ולעילא. בתחילת התהליך הם הראו לי בדיוק היכן הבעיה, מה עלינו לעשות על מנת לפתור אותה והם פעלו בשקיפות לאורך כל הדרך. הם עשו עבודה נפלאה ומדויקת ואני מרוצה מהם מאוד וממליץ עליהם בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדעון דשתי, ראשון לציון.
אשרור: 13/11/2020
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
טיפול דחוף בכאבי שיניים, כולל צילום.
חוות דעת:
הם היו פשוט מדהימים! הגעתי עם כאבים חזקים בשן, הם עשו לי טיפלו בי בצורה סופר מקצועית, הסבירו כל דבר שהם עשו. נתנו לי תרופות מתאימות ומשחת שיניים מיוחדת. המחיר היה הגון לגמרי הייתי סופר מרוצה ואני ממליץ בחום רב! אם היה אפשר לתת ציון יותר גבוה מ 10 בהחלט הייתי נותן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי ג. ראשון לציון.
משוב: 08/06/2020
תיאור השירות:
טיפול שורש ומבנה.
חוות דעת:
היא הייתה מצוינת! היא מאוד עדינה, מתחשבת, עובדת בצורה מאוד יסודית, המחירים הוגנים ובסך הכל הרגשתי שאני בידיים טובות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר מידה, ראשון לציון.
משוב: 13/04/2020
תיאור השירות:
ניקוי שיניים אצל שיננית.
חוות דעת:
זו כבר פעם שנייה שלי שאני הולך אליהם. השרות מאוד טוב והם מאוד נחמדים. אני מרוצה מהטיפול שאני מקבל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הלן ר. ראשון לציון.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
טיפול שיניים שכלל סתימות.
חוות דעת:
מרים טיפלה בי והייתה ממש בסדר, הסבירה לי יפה מאוד מה יש לי, שלחה אותי לעשות צילומים לפני הבדיקה, קיבלו אותי בזמן וממש רופאה נחמדה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר מידה, ראשון לציון.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
טיפול שיננית.
חוות דעת:
מיכאל היה מצוין, מחיר הוגן ושירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה גזית, ראשון לציון.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
סתימה בשן אחורית.
חוות דעת:
היא היתה מקצועית, נחמדה ובסך הכל בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 34 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
תעודה
הסמכה
תעודה
אודות
רפואת שיניים היא ממש עסק שעובר בתורשה במשפחת שפירא. ד"ר מיכאל, האב, למד רפואת שיניים ברוסיה לפני יותר מ-30 שנה, ומאז ממשיך לעבוד בתחום. בתו, ד"ר מרים, המשיכה במסורת המשפחתית וסיימה את לימודי רפואת השיניים לפני 10 שנים, ומאז הם עובדים ביחד בעסק המשפחתי.
מה שהם אוהבים בתחום זה את העזרה לאנשים. "הגענו לתחום הזה כי חשוב לנו לעזור למטופלים, לרפא אותם ולראות אותם מרוצים בסוף הטיפול. כמו כל רופא בעצם" הם צוחקים.
כשהיא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא את מרים מבלה עם המשפחה שלה, מטיילת או קוראת ספרים.
ולגבי העתיד? "אנחנו מקווים להישאר בתחום, לגדול ולהתפתח כמה שניתן. ולהמשיך ללמוד את כל הדברים החדשים בתחום".
אחד הדברים שחשובים להם במיוחד הוא היחס ללקוחות שלהם. "יש הרבה אנשים שלא אוהבים רופאי שיניים, ואפילו מפחדים מהם", הם מספרים. "חשוב לנו לתת ללקוחות הרגשה טובה, שירגשו בנוח ולא יפחדו מהטיפול. אם בא אלינו מישהו שמפחד מהטיפול אנחנו מרגיעים אותו, נותנים לו כמה זמן שהוא צריך עד שהוא מוכן ורק אז מתחילים לטפל".
מה שמאתגר אותם בעבודה הוא ללמוד ולהשתפר כל הזמן. "רפואת שיניים זה עסק שמשתנה ומתפתח מאוד מהר וצריך להישאר מעודכנים בכל מה שחדש, ולכן אנחנו עושים הרבה מאוד קורסים והשתלמויות".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.