היה מקסים! שירות מדהים ומהיר, הגיע תוך 20 דקות מהרגע שהתקשרתי.
הסביר כל מה שהוא עושה ומעבר. באמת שירות מצוין, ללא ספק בעת הצורך אזמין אותו שוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חמי שלם, יבנה.
משוב: 18/04/2024
תיאור השירות:
החלפת מצוף במיכל הדחה סמוי.
חוות דעת:
עשר עגול! הייתה נזילה במיכל הדחה, הוא החליף את המצוף והכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר וליק, יבנה.
אשרור: 14/04/2024
משוב: 10/08/2023
תיאור השירות:
תיקון אסלה תלויה בעלת ניאגרה סמויה שכלל החלפת גוף משאבה.
חוות דעת:
אני מבסוט! אלירן בן אדם נחמד ועשה הכל בצורה מאוד מקצועית. הוא הגיע, עשה הכל צ'יק צ'ק וסגר את העניין, רק שיהיו עוד כאלה! לא עשיתי סקר מחירים, אבל המחיר היה לדעתי קצת גבוה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיר א. רחובות.
משוב: 17/03/2024
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן וסטרמן, נס ציונה.
אשרור: 23/02/2024
משוב: 08/09/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
השרות היה מעולה. הבעיה הייתה נזילה במטבח מתחת לכיור. אלירן איתר את הבעיה, פתח את הסתימה שגרמה לנזילה. עשה עבודה מקצועית ומהירה לשביעות רצוני המלאה, תוך מתן הסבר בצורה נעימה ומפורטת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי גולדמן, יבנה.
אשרור: 24/12/2023
משוב: 15/10/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה מניאגרה חסויה לתוך האסלה.
חוות דעת:
הייתה תקלה קלה והתיקון התעכב בשל חול המועד במשך שבוע.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מיכאל צחור, באר יעקב.
משוב: 30/10/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה מברז מזין מדיח.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יותם ה. מזכרת בתיה.
משוב: 29/09/2023
תיאור השירות:
החלפת צנרת שמחוברת לברז הראשי.
חוות דעת:
היה זמין באופן מיידי (קריטי כי הייתה נזילה), נעים ומקצועי. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן אסרף, נס ציונה.
משוב: 28/09/2023
תיאור השירות:
החלפת מנגנון פנימי של אינטרפוץ.
חוות דעת:
היה מצוין, הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קרן מ. נס ציונה.
משוב: 27/09/2023
תיאור השירות:
ניקוי ראש מקלחת.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה. הוא היה נחמד, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1762 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
גולש בניין {סנפלינג} ועובד גובה כללי
תעודת מקצועה רצפות
תעודת שרברבות
אודות
אלירן הוא בן 30, נשוי לנטלי ולהם שני ילדים מתוקים. בזמנו הפנוי יש לאלירן תחביבים מקוריים במיוחד: אגרוף תאילנדי וצלילה חופשית עם צִלצל!
בגיל 15 הוא התחיל לעבוד בשיפוצים, והיה מעורב בפרויקטים גדולים למרות גילו הצעיר. שם הוא קיבל מוסר עבודה ואת הכלל הכי חשוב: אף פעם לא להתפשר על איכות . "לא משנה כמה עומדים לשלם לך, האיכות צריכה להיות הכי טובה שאפשר".
לפני 10 שנים הוא הבין שהוא הרבה יותר נהנה מהאינסטלציה מאשר מהשיפוצים, הוציא תעודת שרברב והקים את העסק. באינסטלציה, בניגוד לשיפוצים, אלירן זוכה לפגוש, לדבר ולעזור לאנשים חדשים כל יום, שזה בעצם מה שהוא הכי אוהב. בתחום בו שומעים לא פעם על מקרי רמאות וחאפריות אלירן נהנה לתת שירות מקצועי ואמין, שהרבה מהלקוחות בכלל לא יודעים שהוא אפשרות.
אלירן אומר שגם אם לא היה אינסטלאטור, כנראה היה בתחום השיפוצים כי הוא "פשוט חולה על מתן השירות הזה" ☺. בעתיד הוא מקווה להרחיב את העסק עוד יותר ולעזור לכמה שיותר אנשים.
אלירן עובד בתחום השיפוצים מאז שהוא נער, ואת עסק תיקוני האינסטלציה הקים לפני 10 שנים. הרקע בשיפוצים של אלירן מאפשר לו לסיים את העבודה עד הסוף, כך שאין לכם מה לדאוג אם צריך להרים בלטות.
תחומי התמחות:
:: שימוש במכשור מתקדם
:: עבודות בגובה עם ציוד סנפלינג
:: כל התיקונים שאפשר להעלות על הדעת
העסק הוא בעל זמינות גבוהה מאוד, ומגיע לשטח נרחב: מאשקלון ועד פתח תקווה! אלירן תמיד נהנה להיות לארג', להסביר כל מה שצריך וגם שמח לעזור בטלפון. הוא מצהיר כי "הכסף זה לא העניין, הרבה יותר חשוב לי דעת הלקוחות. לפתור ללקוח את הבעיה ולהשאיר אותו מרוצה, זה מה שמשאיר אותי עם חיוך."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.