הוא היה נהדר! הגון! קשוב!
קודם כל בדק אם אפשר לתקן לפני שישר קפץ להחלפה.
גרם לי להרגיש סופר רגועה ושהבית בידיים טובות.
גם שירות נפלא גם מחיר מעולה! גם יחס נפלא
משה תודה שיש אנשים כמוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
Eran Moscovici, רמת גן.
משוב: 27/05/2024
תיאור השירות:
החלפת רכיבים בברז.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליטל רוקני, רמת גן.
משוב: 26/05/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! היה לחץ מים נמוך בניאגרה, התייעצתי איתו טלפונית והוא עזר לי מאוד ופתר את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אירית הילל, רמת גן.
משוב: 20/05/2024
תיאור השירות:
אספקת והחלפת ברז ותיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
אדם ישר ואמין. גובה מחירים סבירים. מקצועי, מאתיים אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל כספי, רמת גן.
משוב: 20/05/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, היה זמין והמחיר היה מעולה. הוא סידר לי את הנזילה בכיור והחליף חלק שם.
המחיר שלו היה אפילו יותר מהוגן, על אותה עבודה ביקשו ממני כפול כסף.
הייתה גם תקלה והוא לא עזב עד שגילה מה היא הייתה והוא לא לקח יותר כסף כי זה לקח יותר זמן. הוא מאוד מסור, הכל בצורה נעימה, עם חיוך, אני ממש ממליצה. הוא אדם ישר, הגון ואיש מקצוע. כל מה שאפשר לצפות מבעל מקצוע. זה היה תיקון מחויות גרועות שהיו לי מאינסטלטורים אחרים. הוא גם בא בזמן בול. הוא איש של מילה. לא מנסה להמציא המצאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמיר ללוז, רמת גן.
משוב: 24/04/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3105 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
התנדבות - "שעה טובה"
אודות
משה האינסטלטור, בכלל התחיל כמשה נהג הסמיטריילר ומשה איש דודי השמש והחשמל , אבל ברגע שהחל לעסוק באינסטלציה הבין שזה מה שהוא אוהב לעשות.
משה השתחרר מהצבא, ומהר מאוד הגיע לתחום האינסטלציה. הוא עבר הכשרות וקורסים והתאהב במפגש עם האנשים.
מגוון האנשים השונים שמשה פוגש בכל יום בעבודתו כאינסטלטור, זה הדבר האהוב עליו בעבודה. אין יום דומה לאתמול, אין אדם אחד שזהה לאחר ואין בעיה זהה לקודמתה. הסיפוק שמשה מרגיש כשהוא פותר בעיה והחיוך של הלקוחות המרוצים בתמורה – זה מה שגורם לתחושת הסיפוק הגדולה בעבודה.
משה נשוי ואב לשני ילדים, בן ובת. כשמשה לא מתקן נזילות או פותח סתימות, אתם יכולים לפגוש אותו מטייל בארץ. מעברו כנהג סמיטריילר משה שמר את האהבה הגדולה שלו לנהיגה – ואת זמנו הפנוי הוא מבלה בטיולי ג'יפים.
משה האינסטלטור עוסק באינסטלציה מזה 25 שנים ומספק את כל שירותי האינסטלציה. משה האינסטלטור מקפיד על מתן שירות מקצועי תוך התייחסות אישית לכל לקוח. שימו לב: משה מכבד כרטיסי אשראי
תחומי ההתמחות
:: פתיחת סתימות
:: איתור נזילות
:: הגברת לחץ מים
:: התקנת מטהרי מים ומסנני מים
:: החלפת צנרת בבניין
:: הקמת קו ביוב
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.