היה אחלה! המחיר סביר בעיניי והוא היה זריז ושירותי. היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גל סער, הרצליה.
משוב: 19/03/2024
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במזגן עילי מחברת תדיראן.
חוות דעת:
אביב היה ממש אחלה, נתן הצעת מחיר ופירט מה הוא הולך לעשות. אחלה עבודה ושירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
עומר אייזן, הרצליה.
משוב: 13/03/2024
תיאור השירות:
ניתוק מזגן וחיבור אחרי תיקון אחר, הושבה על תושבת.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמעון הוטניק, הרצליה.
אשרור: 10/03/2024
משוב: 22/12/2023
תיאור השירות:
התקנת מזגן 2.5 כוח סוס של חברת אלקטרה במרפסת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות היה מצויין! מבחינת זמינות, מהירות ומקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרי מימון, הרצליה.
משוב: 14/02/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן בעל 1 כוח סוס מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה וגם לא לקח הרבה כסף בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילנה פוסטי, הרצליה.
משוב: 30/11/2023
תיאור השירות:
סתימת נזילה במזגן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ובסדר גמור! הוא אמין, ישר ובחור טוב! הוא תיקן מזגן ישן, עבד יפה מאוד ולא הלך עד שלא תיקן. להרגשתי המחיר סביר מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מנוחה ברגר, רמת השרון.
משוב: 07/11/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי דולף מחברת תדיראן.
חוות דעת:
אביב היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מושיק קליימן, הרצליה.
משוב: 26/10/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים.
חוות דעת:
השירות היה טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שירה אביב, הוד השרון.
משוב: 07/04/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 57 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
התקנה ושירות למתקני קירור ומיזוג אוויר דרג 2
אודות
אביב בעל עסק למיזוג אוויר.
״לאבא שלי יש עסק של מיזוג אוויר, בילדותי הייתי איתו, אהבתי מאוד את העבודה והחלטתי שזה המקצוע שלי״, מספר אביב ומוסיף: ״יש כמה דברים שאני מאמין בהם בעבודה שאני רוצה להעביר ללקוחותי: אני מאמין דבר ראשון שהלקוח תמיד צודק, אני מאמין שאם עושים עבודה טובה ומקצועית מהלב אז תמיד הלקוח ישבח אותך וירצה שנגיע לתיקונים בהמשך ולהעביר את שמי מפה לאוזן.
"סה״כ אני מאמין בשירות טוב, אמין, ומקצועי״, מסכם אביב.
תחומי התמחות
:: התקנות של כל סוגי מזגנים עיליים בעלי החברות השונות, התקנות של מערכת מיני מרכזי בבתים
:: תיקונים של כל סוגי מזגנים עיליים בעלי החברות השונות, התקנות של מערכת מיני מרכזי בבתים
:: ניקוי וחיטוי עמוק לכל סוגי המזגנים
ותק בתחום
בתחום קירור ומיזוג אוויר משנת 2015.
הכשרה
אני בעל הכשרה של קירור ומיזוג אוויר דרג ב׳ שמקנה לי אישור לעבוד על מתקני מיזוג אוויר עד 20 טון קירור. אני גם סטודנט לימודי הנדסאי קירור ומיזוג אוויר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.