מוקד מידרג: 1-700-707-233

שף מארח בביתו

דמיינו מטבח גורמה, טאבון בחצר וניחוח של בשרים על הגריל, צוות מקצועי שמגיש לכם מנות מדהימות שהוכנו ממש מול העיניים שלכם בידי שף מיומן וזה אפילו לא החלק הכי טוב, תוכלו גם ללמוד איך לעשות את זה עם סדנת בישול שתעלה לכם החל מ-350 שקלים. כל זה יכול לקרות בבית פרטי, בוילה או באולם אירועים. אז כמה זה עולה ומה חשוב לדעת לפני שדופקים בדלת הבית של השף? הכל על שף פרטי מארח במאמר הבא.


מה זה שף מארח בביתו?

שף מארח בביתו הוא שף פרטי שמזמין אתכם אליו הביתה לחוויה קולינרית באווירה מיוחדת. יש לא מעט שפים שמארחים ארוחות שף אינטימיות בבית שלהם, אבל אל תדאגו, גם אם אתם מתכננים אירוע, יש שפים שמארחים בוילה ייעודית או באולמות שהם משכירים בשביל מקרים כאלו. ביום האירוע, אתם תגיעו לבית של השף או שהשף יגיע עם כל הציוד למקום המפגש. השף יכין את הארוחה במקום ותוכלו לצפות בתהליך ההכנה של המנות, ללמוד טיפים חדשים ואפילו ללמוד כמה טריקים למטבח בבית מחייך.

 

ארוחת שף

שף פרטי מארח - יותר מסתם ארוחה

סיר חוויה ייחודית: אם תהיתם לגבי מקורות ההשראה של השפים במסעדות, זאת ההזדמנות שלכם לראות איך הדברים קורים מאחורי הקלעים. לראות את התהליך שהאוכל עובר עד שהוא מגיע אליכם, מההכנה ועד הצילחות. ובעיקר לפגוש את האדם שמאחורי התדמית ולשוחח אישית עם השף (אם תרצו להמשיך את האירוח גם ללינה - אנחנו לא נהיה מופתעים).

סיר תפריט מותאם אישית: גורמה? חלבי או בשרי? השף ייתן לכם לבחור את המנות שתרצו לאכול מתוך תפריט מגוון (בין אם מדובר במנות שאתם אוהבים, או מנות שאתם לא רוצים שיהיו שם, כמו כבד ממולא).

 

שף פרטי מארח

שף מארח מחירים

מחיר ארוחה אצל שף מארח כולל תפריט עם מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים לבחירה. רוצים להתפנק ולהזמין גם מלצרים, בר משקאות או עיצוב שולחן מיוחד? מעולה! אבל חשוב לזכור שכל פינוק כזה יבוא עם תוספת תשלום. לכן, מומלץ לתאם מראש עם השף את כל הפרטים שקשורים לארוחה. מחיר של אירוח שף פרטי משתנה בהתאם לכמה גורמים:

כמות הסועדים: ככל שכמות הסועדים גדולה יותר, כך המחיר יורד לסועד, ככלל, כדי שהשף יוכל להציע אירוח איכותי במחיר סביר, תצטרכו כמות מינימלית של לפחות 5 סועדים, בגלל עלויות חומרי הגלם.
שקל  אם בכל זאת תרצו סעודה מצומצמת אצל שף מארח עלות סעודה לבין 2-4 סועדים מתחילה מ- 2,000 ש"ח לארוחה, לא כולל מע"מ.
שקל  סעודה עבור יותר מ -5 סועדים תעלה כ-350 ש"ח לסועד, לא כולל מע"מ.
שקל  באירועים גדולים של 30 איש ומעלה, העלות תרד ל - 250 ש"ח לסועד, לא כולל מע"מ.

 

עלויות נוספות

שירותים נוספים, כמו צוות מלצרים, הגשת יין וקוקטיילים, או סדנת בישול בנוסף עשויים להוסיף למחיר הכולל של הארוחה.

צלחת וכוס צוות מלצרים: באירועים גדולים של למעלה מ- 10 סועדים, השף יצטרך קצת יותר משתי הידיים שלו כדי להכין את המנות ולהגיש אותן ולכן עלות תוספת צוות מלצרים תוסיף למחיר בין 400-500 ש"ח למלצר.

צלחת וכוס קוקטיילים ואלכוהול: לרוב לא יהיו כלולים בתפריט, אבל אם תרצו להוסיף משקאות תוכלו לבקש מהשף שיביא בר אלכוהול, ותשלמו לו על ההוצאה.

צלחת וכוס סדנת בישול: זו הזדמנות נהדרת ללמוד טכניקות בישול חדשות, להוסיף קצת פעילות מעניינת למסיבה ואפילו לגלות כישורי בישול שלא ידעתם שיש לכם. שף פרטי יכול לסדר לכם סדנת בישול שבסופה תאכלו את מה שבישלתם. סדנת בישול אצל שף מארח נעה בין 400 - 350 ש"ח לסועד.

 

שף פרטי מבשל

שף מארח- תרגישו בבית

שף מארח עובד קשה מהכנת תפריטים מיוחדים ועד לטיפול באוכל במהלך האירוע עצמו.

נקודה תקבעו מראש כמה סועדים תהיו: תקבעו מראש עם השף כמה סועדים יהיו, כדי שיוכל להכין מספיק אוכל לכולם.

נקודה תעדכנו על ילדים: אם אתם מביאים ילדים, תגידו לשף אם הם יאכלו מהמנות העיקריות. כן, גם ילדים נחשבים "סועדים" (אל תתלהבו יותר מדי, זה לא אומר שתהיה להם הנחה).

נקודה תזמינו מראש: שף פרטי הוא לא פיצריה, הוא צריך זמן להתארגן, להכין את כל החומרים הטריים (כן, גם ירקות) ולרקום את הקסם הקולינרי שלו. אז תשתדלו להזמין לפחות 3 ימים מראש.


שפים מארחים מומלצים

כמו שראיתם, שף פרטי מארח ידאג לכם לסעודה כיד המלך, אתם רק צריכים להיות אורחים טובים ולהגיע. כאן תוכלו לקרוא על שפים מארחים שמדורגים לפי המלצות וחוות דעת של סועדים קודמים, אל תשכחו להגיע רעבים, בתאבון! 😊


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה כמות הסועדים בשביל אירוח אצל שף?

אירוח אצל שף מתאים בשביל כמות מצומצמת של סועדים של 2-4 וגם בשביל כמות גדולה שיכולה להגיע עד כ-80 סועדים. 

כמה עולה ארוחה אצל שף פרטי מארח?

מחיר ארוחת שף מארח משתנה בהתאם לכמות הסועדים, ככל שיש יותר סועדים המחיר ירד.
סעודה בשביל 2-4 סועדים תעלה החל מ- 2,000 ש"ח לא כולל מעמ.
עבור 5 סועדים ומעלה, העלות תהיה 350 ש"ח עבור כל סועד, לא כולל מעמ.

אנשים שהתעניינו בשף מארח בביתו התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק