מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 162 חוות דעת רלוונטיות
אסף הגיע אלינו ובדק את המקרר אך לא ידע מה התקלה ולכן גם לא פתר אותה. אני די מאוכזב ממנו, הוא היה לא מקצועי ולא ישר בעיניי ולמרות שהמחיר שלקח היה סטנדרטי עבור ביקור , זה היה יקר בעיניי כי הבעיה לא נפתרה.
בחור ישר, כנה ודאג להחזיר את הכסף על עבודה שלא ביצע.
הכל היה מצוין. הוא הבין שהמדחס היה תקול והמליץ לקנות מקרר חדש כי זה רכיב שלא משתלם להחליף.
הוא היה בסדר גמור, סבבה והמליץ לקנות מקרר חדש כי התיקון יעלה יותר.
זוהר היה מעולה. הוא בדק את המקרר וניסה לאתר את מקור הבעיה. בהתחלה הוא שם גז, אבל זה לא עזר ואז הראה לי עם מכשיר מסוים שהבעיה היא במדחס שהתקלקל. הוא הציע להחליף אותו, אבל אמר שממליץ לקנות חדש כי זה מאוד יקר וכך עשיתי.
זאב היה מקסים ממש ומאוד נעים. הוא היה זמין והגיע בזמן יחסית קצר על אף שזה היה בשבת. הוא לקח מחיר מאוד הוגן בעיניי, השתדל ממש למצוא את התקלה, אפילו התייעץ עם עוד טכנאי והסביר לי מה הבעיה ולמה לא כדאי לתקן את המקרר. כמו כן הוא נתן טיפים לשמירה על מוצרי החשמל בבית ותחזוקה שלהם.
בא ועשה כל מידי דברים שבסופו של דבר לא פתרו את הבעיה. אמר בטלפון שלא שווה שיגיע ואנחנו התעקשנו שיגיע בכל זאת. גבה רק על הביקור וזה היה קצת יקר לדעתי ביחס לזה שלא עשה עבודה.
היה מעולה! לא היה ניתן לפתור את התקלה אז הוא עשה רק בדיקה. ראו שהוא מאוד מקצועי ואני אמליץ עליו לכל מי שאני מכירה.
אבי היה בסדר, הוא בא בזמן, בדק את המקרר ונתן חוות דעת על הבעיה. הוא אמר שאין טעם לבצע תיקון למקרר מפני שהעלות תהיה גבוהה והוא גבה תשלום על הביקור בלבד.
היה מעולה!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.