היה אחלה. הוא בחור מדהים! הזמנו אותו, הוא עשה את העבודה ואני מאוד מרוצה. הוא הביא הצעת מחיר מסודרת, מה שהוא אמר זה מה שהיה ועשה את הכל בלי שטויות. הכי חשוב שהוא בן אדם, הסביר הכל ולא המציא או זרק סתם דברים. אני מבסוט. אמרתי לו שהמספר שלו שמור אצלנו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
בתיה ו. גבעתיים.
אשרור: 27/03/2025
משוב: 26/01/2025
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נימרוד אבס, גבעתיים.
משוב: 23/03/2025
תיאור השירות:
חיזוק הברגה בברז ניל בעקבות נזילה.
חוות דעת:
יונתן היה ממש טוב, הוא הגיע באותו יום בעקבות תקלה ממש קטנה שדרשה חיזוק. הוא שיקף באמינות מה צריך לעשות וגבה מחיר סמלי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון ס. רמת גן.
משוב: 20/03/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכלל לא פשוטה במקלחת שהצינור עובר ברחבי הבית.
חוות דעת:
אני בתור בעל מקצוע שמבין את התחום של האינסטלציה, הייתי צריך אינסטלטור לאימא שלי זה תחום פרוץ, מזבוב אפשר לעשות פיל. כבר בשיחה הראשונית עם יונתן התרשמתי מאדם ישר כמו סרגל. עם כול הלחץ שלו בעבודה הגיע בגלל שהיא אישה מבוגרת. אימא שלי לא מפסיקה לשבח אותו על הסבלנות והרוגע. בזמן העבודה עדכן אותי מה קורה, עשה עבודה סופר מקצועית אין אנשים כאלה. והמחיר לדעתי אפילו מגיע לו יותר ממה שביקש. פשוט לחטוף אותו, שווה כול שקל ואני מזכיר שאני בתחום ומבין עניינים, והמחיר חבל על הזמן שווה לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבי שמעוני, רמת גן.
משוב: 19/03/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
מקצוען, נעים הליכות, מופת של שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רון א. גבעתיים.
משוב: 13/03/2025
תיאור השירות:
החלפת גומייה בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ואין לי תלונות!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
טופז ר. רמת גן.
משוב: 05/03/2025
תיאור השירות:
תיקון צנרת.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועה קרלמן, רמת גן.
משוב: 26/02/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור.
חוות דעת:
היה סבבה ממש, הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אושרת מצליח, רמת גן.
אשרור: 26/02/2025
משוב: 28/12/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה ממש אדיב. שלחתי סרטון לפני כי הייתה נזילה וישר אמר כי זה הברז. אמר שאקנה ברז חדש ואתאם מולו התקנה וזה מה שעשיתי. הברז הותקן במהירות והנזילה הופסקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענבל דרעי, רמת גן.
אשרור: 20/01/2025
משוב: 21/11/2024
תיאור השירות:
תיקון של פיצוץ צינור בניין.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 239 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם יונתן
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.