כשצבע רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות צבע. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
"נעים להכיר ♥️ שמי אדי, בן 30 מפתח תקווה, הנדי-מן וצבעי", "עוד בגילאי 4-5 נהנתי לפרק ולהרכיב חפצים בבית שלנו ולהצטרף לאבא שלי להחלפת מנורה, הרכבת רהיטים ועוד. כשהתבגרתי הורי היו מזמינים אנשי מקצוע לפתור מיני תקלות, הייתי מתיישב מאחוריהם, צופה ומפענח את הפעולות שלהם, ואת הנחמדים שהבחינו בי, הייתי שואל שאלות (: בגיל 16 הגיע אלינו צבעי שראה בי את הסקרנות והמוטיבציה והזמין אותי להצטרף אליו בתור עוזר צבעי. לאחר 3 שנים אחרי שכבר הספקתי ללמוד אצלו את רזי המקצוע ולשפץ להוריי את הבית מא׳ ועד ת׳ (לבנות קירות גבס, ליצור נישות, לשפץ את חדרי הארונות, לחצוב בקיר המטבח ולהתקין תאורות Led כדי שלאמא שלי יהיה יותר קל ונעים לבשל ❤️) הבנתי כמה אני אוהב לראות את האנשים מתרגשים מהשינוי, והחלטתי שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים והקמתי את העסק שלי אדי-מן! לאחר עשור בתחום אני יכול להגיד שהדבר האהוב עליי בעולם הוא לשמח אנשים! לראות אתכם מרוצים, לפתור לכם תקלות ולהפוך את הבית שלכם למקום נעים, משרת ובריא לחיות בו. פה לתת שירות מכל הלב, באהבה גדולה", מסכם אדי.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.