חשבתי שהיה טוב והם באמת היו מאוד נחמדים אלי וניסו לעשות את הטיפול הכי מהר ולהתחשב בי, אבל אחרי יומיים היו כמה צינורות שהתלפפו על הגלגל של הרכב. אני לא יודע אם זה היה קשור אבל זה קרה יומיים אחרי.
איכות
6
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
בצלאל ברשטלינג, תל אביב.
משוב: 20/06/2024
תיאור השירות:
טיפול בתקלת מנוע בסיטרואן c3
מצא מהר את התקלה ותיקן בצורה מיקצועית.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל ירושלמי, תל אביב.
אשרור: 16/06/2024
משוב: 19/11/2023
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט, תיקון צילינדר מספר 3 בראש מנוע ותיקון בעיית התחממות ברכב מחברת יונדאי איי 30 שנתון 2011.
חוות דעת:
סאמי היה ממש אחלה, ממש נחמד ושירותי. בעלי במילואים ונתקעתי ולא ידעתי מה לעשות. הוא היה ממש אחלה ומרגיע. אני ממש ממליצה עליו!
הגעתי אליו כי הרכב התחמם באמצע הנסיעה, בהתחלה הוא חשב שיש בעיה בתרמוסטט אז הוא החליף אותו והחזיר לי את הרכב אבל אח"כ הרכב התחמם שוב אז החזרתי אותו למוסך. הסתבר שיש בעיית נזילת מים מהרדיאטור ובגלל שכבר נסעתי עם הבעיה זה יצר בעיה נוספת בראש מנוע. הוא לא תיקן לי את הרדיאטור אלא עשה מעקף כך שהרכב לא יתחמם ותיקן את הבעיה שנוצרה בראש מנוע. סה"כ היה על הכיפאק.
הוא היה מצויין, מאוד מקצועי! הוא נתן יחס אישי, לקח את הרכב לסיבוב ובדק מה לא עובד, זה דברים שכבר לא עושים היום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר גולדמן, תל אביב.
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג ניסן מיקרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אחלה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בר סרף, תל אביב.
משוב: 06/06/2024
תיאור השירות:
טיפול 10,000 במאזדה.
חוות דעת:
ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רמה ס. תל אביב.
משוב: 29/05/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והעברת טסט.
חוות דעת:
היה מצוין, הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד מנקוטה, תל אביב.
משוב: 28/05/2024
תיאור השירות:
מילוי גז מזגן, החלפת ונטילים דולפים למזגן.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבירם מרום, תל אביב.
משוב: 27/05/2024
תיאור השירות:
בדיקה בגין רעשים ברכב.
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 174 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת אומן
אודות
סאמי בעל מוסך המתעסק במכונאות כללית ומיזוג אוויר לרכב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.