היה מהמם! הוא בן אדם מתוק לאללה, עשה אחלה עבודה והיה מושלם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שימי קלר, תל אביב.
משוב: 21/02/2024
תיאור השירות:
בדיקת מקרר מחברת Sharp.
חוות דעת:
הוא הגיע לבדוק את המקרר ואמר שהתיקון יעלה יקר ולכן עדיף לקנות חדש. הוא היה אמין, רציני, הגיע בזמן שקבענו והיה נעים לתקשר איתו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
שגית לוי, יפו.
משוב: 11/02/2024
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהונתן גוטמן, תל אביב.
משוב: 04/02/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר כולל אבחון תקלה, פתיחת סתימת קרח והחלפת גוף חימום.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מעל ומעבר. הגיע ביום שישי בצהרים (הוא שומר מצוות), תיקן בחיוך, והתקשר בראשון לברר שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיה פלד, תל אביב.
משוב: 22/01/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא היה בן אדם מקסים, מושלם, שירות מצוין עם מחיר הוגן בעיניי. הוא אפילו התקשר יום למחרת לבדוק שהכל טוב, הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי סומך, תל אביב.
משוב: 21/01/2024
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במקרר מחברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקסים ואני מרוצה ממנו ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוהד לוי, תל אביב.
אשרור: 28/05/2023
משוב: 26/02/2023
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור דיין, תל אביב.
משוב: 08/05/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת סמסונג.
חוות דעת:
אבי היה נהדר, הכל היה אחלה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
שמוליק שלג, תל אביב.
משוב: 04/05/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין, גם השירות וגם המהירות. הוא אדם מאוד חברותי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פסח ברקוביץ, תל אביב.
אשרור: 18/04/2023
משוב: 17/02/2023
תיאור השירות:
איתור תקלה במקרר והוספת ברז לבדיקה.
חוות דעת:
הוא מעולה, הכל בסדר, טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1316 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.