ויקטור קצת ביאס אותי מבחינת המחיר. הוא לא רצה להגיד לי מראש כמה זה יעלה ובסוף כשהגיע רק לביקור הוא רצה לקחת יותר ממה שעולה ביקור.
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
פדריקו דה ויטו הלוי, נתניה.
משוב: 25/07/2023
תיאור השירות:
בדיקה לקראת הרחבת לוח חשמל והתקנת שקעים תלת פאזיים.
חוות דעת:
אדם מקצועי, עם יחס מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאם לואו, נתניה.
משוב: 26/02/2023
תיאור השירות:
תיקון שקע חשמל במטבח ובדיקת דוד מקצר.
חוות דעת:
ויקטור היה מושלם, עשר! הוא עשה עבורי יותר ממה שהוא היה צריך. הוא תיקן בעיה אחת, בדק וראה שהיה צריך להחליף את הדוד. הוא הציע מישהו שדיבר עם בעל הדירה שלי וסידר הכל. אני מרוצה ממנו מכל הבחינות, מהיחס, הידע והזמינות שלו. הוא עשה עבורי מעל ומעבר ועזר לי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב אופק, חדרה.
משוב: 15/07/2022
תיאור השירות:
עבודות חשמל שכללו החלפת מתגים, בדיקת מנורות, התקנת שקעים ונקודות חשמל לבית.
חוות דעת:
היה בסדר סך הכל. הוא לא היה זול בעיניי אבל עשה עבודה שהיא סבירה בהחלט.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אולגה ק. נתניה.
משוב: 21/07/2021
תיאור השירות:
בדיקת שקע.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
י. ח. נתניה.
אשרור: 20/04/2023
משוב: 01/01/2023
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל, איתור תקלה של חברת חשמל בפאזה והתקנת 2 שקעי חורף במרפסת.
חוות דעת:
שירות מהיר, מקצועי ואיכותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 14/12/2023
תיאור השירות:
בדיקה של מפסק בלוח חשמל והחלפת טיימר לדוד.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
סיגל סלונים, הרצליה.
משוב: 21/05/2024
תיאור השירות:
תיקון נקודות חשמל בדירה.
חוות דעת:
הוא היה אחד המדהימים והמקצועיים. הוא הציל אותי ממש ואין לי מילים. הוא השאיר אחריו נקי ונתן שירות מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור אליגל, הרצליה.
אשרור: 29/03/2024
משוב: 17/12/2023
תיאור השירות:
איתור ותיקון מקור קצר בלוח חשמל בחניון תת קרקעי.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא היה אמין והמחיר שלקח היה בסדר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביטל טופל, רמת השרון.
משוב: 11/03/2024
תיאור השירות:
החלפת שאלטר בתנור.
חוות דעת:
מצוין! הוא נתן שירות, הגיע מהרגע להרגע, בזמן לחוץ. הוא היה סבבה ממש, יש לי רשמים טובים. לדעתי הוא היה ממש פייר במחיר, הופתעתי לטובה. הוא היה מקצועי וזיהה את התקלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 381 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
תעודת הסמכה - התקנת עמדות טעינה חשמליות EVEDGE
בתוקף עד
אודות
ויקטור הוא חשמלאי מוסמך עם ניסיון של כ-20 שנים בתחום. הוא נשוי ואב לשלוש בנות (מקסימות!), ולאחרונה הצטרף למשפחה גם רועה בלגי. ויקטור הוא חובב טיולים וטבע ויוצא לדוג כשיש לו זמן פנוי.
את דרכו המקצועית התחיל ויקטור במפעל שמייצר ציוד למעבדות בבתי ספר "התחלתי להתעסק בחשמל כשהייתי במפעל, למדתי את התחום כי היו בעיות שהייתי צריך להבין בחשמל כדי לפתור ולא היה לי את הידע המתאים. ברגע שלמדתי יכולתי להכין דברים יצירתיים מאוד. עד היום יש במעבדות בבתי ספר דברים שייצרתי". אחרי 18 שנים במפעל הוא הגיע לתחושת מיצוי ועבר לאחזקת מבנים בדיורים מוגנים, שם עבד כ-20 שנה. ב-2017 הוא יצא לדרך חדשה כעצמאי.
מידע מקצועי
במסגרת העבודה שלו באחזקת מבנים, ויקטור התמחה בכל סוגי העבודות – החל בעבודות גבס וכלה באינסטלציה. "עכשיו החלטתי להתמקד ולהתעסק רק בחשמל" הוא אומר, "אבל הידע שצברתי בתחומים אחרים מאפשר לי לפתור בעיות מורכבות, שאני מאוד אוהב כי הן מאתגרות אותי ומצריכות חשיבה יצירתית. אני גם יודע איך לעבוד עם גבס ולסגור בצורה אסתטית כל חציבה שעשיתי בקיר".
"הדבר שאני הכי אוהב בתחום הוא הסיפוק שבא אחרי עבודה שעשיתי כמו שצריך" מספר ויקטור, "אני לא יכול לעזוב אם אני מרגיש שלא עשיתי עבודה מושלמת ושהשארתי דברים לא גמורים. אין כמו התחושה בסוף יום עבודה כשאני יודע שהלקוחות מרוצים ושעשיתי עבודה טובה"
בעתיד הוא רוצה להתפתח ולגדול כעצמאי בתחום החשמל, ואולי גם לעסוק באחזקה כוללת של דירות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.