תיקון דופן מגרה שנפל, תיקון ארון מטבח שהתעקם ואיזון פרזולי טריקה.
חוות דעת:
היה נחמד, שרותי ומצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל כהן, אזור.
משוב: 08/05/2022
תיאור השירות:
תיקון מסילות והחלפת מגירות במטבח.
חוות דעת:
אמנון היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ומקצועית ואנחנו ממש מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
לאה ס. יבנה.
אשרור: 30/08/2021
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון לקלאפה במטבח.
חוות דעת:
אמנון אדם מקצועי, נחמד מאוד ובעל ידי זהב. שירותי מאוד, זמין והמחיר הגון. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחלי קפלון כהן, פתח תקווה.
משוב: 27/06/2021
תיאור השירות:
תיקון צירים במגירות מטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, קצת היה קשה להשיג אותו בהתחלה אבל כשהוא עשה את העבודה הוא היה ממש נחמד והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
חנן ולפי, חולון.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
תיקון צירים בארונות מטבח עם מנגנון טריקה שקטה.
חוות דעת:
אמנון היה מעולה מעולה! הייתי מרוצה מהשירות, מהמחיר ההוגן והיחס האישי. הוא אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן שליט, תל אביב.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מגירות, מסילות וצירים במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, מקצועי, אמין ואני מאוד מרוצה מהעבודה ואני נותן לו 10 בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאת פורמן, רחובות.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מגירות והחלפת צירים.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא עשה עבודה טובה מקצועית והיה נחמד.
איכות
9
מחיר
5
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
אורן כהן, קרית אונו.
אשרור: 10/04/2018
משוב: 12/10/2017
תיאור השירות:
החלפת מגירה במטבח.
חוות דעת:
אני אמליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודית ואיתי בן דוד, רמת השרון.
משוב: 15/02/2017
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בארון המבטח.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור. הוא הגיע מיד, עשה את העבודה ואני מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
ל. ל. תל אביב.
משוב: 04/09/2022
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בארון מטבח.
חוות דעת:
ממש 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 26/02/2024
תיאור השירות:
תיקון מגירת מטבח, החלפת התחתית והתקנת שתי המגירות.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 12/06/2020
תיאור השירות:
תיקון ארון אמבטיה הכולל החלפת מסילה במגירה.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא עשה עבודה מעולה, היה מאוד אדיב ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
זאב ש. ראשון לציון.
אשרור: 24/09/2021
משוב: 24/03/2021
תיאור השירות:
החלפת מנגנון פתיחת דלת ארון של מיקרוגל והכנת מדף לארון בגדים לפי מידות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה זמין ומהיר. עבד בצורה נקייה ומסודרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופרה שטרית, נס ציונה.
משוב: 26/02/2024
תיאור השירות:
בניית ארון למדיח והתאמת צבע הארון לדלת המדיח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מקסים! עשה עבודה מצויינת, איש מקצועי כנגר. עבודה נהדרת. ממליצה לחברים שלי. עבד טוב ועשה עבודה מושלמת, איש מקסים, תמיד הקשיב למה שרציתי ונתן יחס נהדר. תודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גיל שפירא, חולון.
משוב: 19/01/2024
תיאור השירות:
שיפוץ חזית מטבח שכלל החלפת דלתות מטבח עם צירים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
דודו ב. כפר סבא.
אשרור: 07/06/2023
משוב: 14/11/2022
תיאור השירות:
תיקון ארון מטבח שנפל בחלקו מהקיר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה ממש אחלה! עבודה יפה ונקייה במחיר הוגן. אמנון יישר את הארון והתקין אותו מחדש בצורה ישרה ויפה. אמנון היה היחיד שהיה מוכן לתקן זאת לאחר שמספר נגרים אחרים אמרו שלא ניתן לתקן וחייבים להחליף את הארונות העיליים. אמנון עשה עבודה נקייה וטובה. והמחיר לתיקון היה הוגן מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל רוזנבלום, רמת השרון.
משוב: 20/09/2022
תיאור השירות:
החלפת חזיתות בארונות המטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא מדי פעם ביטל אבל היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
1
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 331 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשנגר מטבחים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של מטבחים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנון הגיע לתחום הנגרות לגמרי במקרה. "למדתי בבית ספר שבח 3 שנים, במגמת נגרות. אבל בפועל, את הלימודים האמיתיים ואת רוב הידע שלי צברתי מהתמחות אצל נגרים מקצועיים אחרים. איך אומרים? מכל מלמדי השכלתי".
אמנון חובב מוזיקה לא קטן, וכשהוא לא בעבודה כנראה שתוכלו למצוא אותו מנגן. "אני מנגן בגיטרה, גם חשמלית וגם קלאסית. ובתחום שלי זה לא כל כך פשוט", הוא צוחק "צריך לשמור טוב טוב על האצבעות כשעובדים בנגרות!".
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך לעסוק בתחום הנגרות. וכמובן הבריאות, זה הכי חשוב".
אמנון עוסק בתחום הנגרות כבר מעל לשלושים שנה, וכיום עומד בראש העסק האישי שלו,המתמחה בעיקר בתכנון וייצור מטבחים.
הדבר שהכי מייחד את אמנון בעבודה הוא הניסיון המקצועי שצבר לאורך השנים מצד אחד, ועבודה אישית עם הלקוחות מצד שני. "אני בונה דברים לפי הזמנה אישית בשביל הלקוחות שלי", הוא מספר. "כל אחד מהלקוחות הוא עולם בפני עצמו. הלקוחות מאוד חשובים לי, אבל אם מישהו יבקש ממני לעשות משהו שלדעתי הוא לא נכון מקצועית – אני מעדיף לוותר על העבודה מאשר לעשות אותה לא טוב, כי בסוף יש לי ניסיון של הרבה שנים ואני יודע מה לא כדאי ללקוח לעשות".
הוא נהנה מתהליך העבודה, ובעיקר אוהב לראות את התוצאה הסופית של מה שעשה. "אני יכול לתכנן בית או דירה מההתחלה ועד הסוף, ולדעת כבר מההתחלה איך הוא יראה. זה גם השלב שאני הכי אוהב – לראות את התוצר המוגמר, איך העבודה שלי יצאה אחרי שאני מסיים אותה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.