היה מצוין! המקרר היפסיק לעבוד. הוא הגיע מהר בסיום החג, אמר שהכרטיס התקלקל אמר שייקח ויחזיר מחר למחרת. על הבוקר חזר, התיקון היה מהיר ויעיל, רואים שאכפת לו וניסה לעזור בכל דרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמואל גן אל, גיניגר.
אשרור: 03/06/2024
משוב: 10/08/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת תדיראן שכלל בעיית ניקוז והוספת גוף חימום.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, טיפל בכל מה שצריך ועשה עבודה מאה אחוז. פשוט בחור מקסים ומעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיו אורבך, נהלל.
אשרור: 29/05/2024
משוב: 04/02/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתקלה במקרר של חברת היטאצ'י.
חוות דעת:
עפיף סייע לי בטלפון ועשה הכל בשביל שלא יצטרך להגיע וכדי לחסוך לי ביקור, הוט היה ממש שירותי, נחמד ואדיב.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גלעד דסה, רמת ישי.
אשרור: 03/05/2024
משוב: 03/10/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר!
איכות
9
מחיר
6
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גיל ריף, רמת ישי.
משוב: 07/04/2024
תיאור השירות:
החלפת כרטיס פיקוד למקרר מחברת אמקור.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא טכנאי מקצועי, אמין ויודע מה שהוא עושה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
רוית נסיבי, תמרת.
משוב: 14/03/2024
תיאור השירות:
תיקון שני מקררים.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא הגיע, היה זמין, תיקן כמו שצריך ולקח מחיר ממש סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועם כהן, רמת ישי.
משוב: 03/03/2024
תיאור השירות:
הפשרת מקרר מחברת אמנה.
חוות דעת:
סביר, לא משהו מיוחד. לדעתי המחיר היה קצת יקר ביחס לעבודה שנעשתה, זה היה רק להפשיר קצת קרח.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
איתי כץ, בית שערים.
משוב: 28/02/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר תחתון הכולל פירוק חלקים.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, בסדר גמור, אני מרוצה מהשירות והוא היה מאוד אמין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא שעשוע, הרדוף.
אשרור: 28/08/2023
משוב: 29/06/2023
תיאור השירות:
תיקון מקפיא.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמרי סאן גל, הרדוף.
אשרור: 07/04/2023
משוב: 04/01/2023
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון תנור אפייה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 873 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עפיף, טכנאי מקררים, מעיד על עצמו כי הוא הנדסאי מיזוג וקירור המתמחה בתיקון כול סוגי המקררים הביתיים עם ניסיון של יותר מ 25 שנה: "אני מביא חלקים איכותיים ומעניק שירות אמין זמין ומקצועי ברמה גבוהה", הוא מסכם.
תחומי התמחות
:: מקררים ביתיים
ותק בתחום
26 שנים
שאלות ותשובות עם עפיף
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.