אספקת והתקנת שני מזגנים עיליים רגילים מחברת תדיראן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. המחיר שהוא לקח היה הוגן, הוא הגיע בזמן והתחייב לכל מה שאמר, אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמי נהרי, הרצליה.
משוב: 10/11/2021
תיאור השירות:
רכישה והתקנה של מזגן עילי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הכול היה בסדר גמור, הוא היה נחמד. בפעם השניה הוא הגיע באיחור קטן אבל בסך הכול היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
פלי מדר, הרצליה.
אשרור: 31/10/2021
משוב: 01/08/2021
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנה של מזגן חדש של חברת תדיראן 1 כוח סוס.
חוות דעת:
התקשרתי אליו בבוקר והוא הגיע כבר באותו יום, היה ממש נחמד ומקצועי, נתן יחס טוב. לדעתי המחיר הוגן ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איציק אלמוג, הרצליה.
משוב: 22/07/2021
תיאור השירות:
התקנת מזגן במקום מזגן מקולקל.
חוות דעת:
היה טוב!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
שי א. רמת השרון.
משוב: 21/07/2021
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי מחברת תדיראן בעל 2.5 כ"ס.
חוות דעת:
ברוך ממש 10 של בחור, הוא היה מקצועי, עמד בזמנים, לא נתקלים בהרבה בעלי מקצוע כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופרה פרי, רמת השרון.
משוב: 18/07/2020
תיאור השירות:
התקנת שלושה מזגנים רגילים של חברת SAGA.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, אדיב, סבלני והגיע בזמן עם צוות שביצע את העבודה במהירות. הוא לא לקח יותר כסף ממה שנקבע מראש והופתעתי מאוד לטובה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור כהן, רמת גן.
משוב: 08/05/2024
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי מחברת אלקטרה אינוונטר.
חוות דעת:
התרשמתי שהוא מקצועי ובעל ניסיון. הוא אבחן את המזגן ונתן הצעת מחיר לתיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
ורד אושרי, רמת גן.
משוב: 07/05/2024
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מזגן והתקנת מזגן נוסף מחברת תדיראן.
חוות דעת:
ברוך היה מקסים. עשה עבודה מצוינת והיה בסדר גמור, גם המחיר היה בסדר גמור והוגן. אפילו המלצתי עליו לעוד חברה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 354 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אישור משרד העבודה לעבוד בתחום מיזוג האוויר
אודות
ברוך הוא מנהל עסק המעניק שירות מיזוג אוויר, על כך הוא מספר: "העסק הוקם מתוך אהבה למקצוע. הערכים המובילים אותנו הם מתן פתרונות יצירתיים למגוון בעיות, תוך שרירותיות והתחשבות בצרכי הלקוח. אנחנו מאמינים במקצועיות, עבודה תוך שמירה על סדר וניקיון, אדיבות וזמינות ללקוח".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.