בדק בית עבור שתי דירות חדשות שכלל בדיקת חשמל, נזילות מים וליקויי בניה.
חוות דעת:
לירן היה מעולה, עשה עבודה יפה והיה מאוד תקשורתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שיר גולני, קדימה-צורן.
אשרור: 31/08/2022
משוב: 31/05/2022
תיאור השירות:
בדק בית לפני כניסה לדירה חדשה.
חוות דעת:
מאוד יסודי ולבבי, אך לווה בכמה טעויות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויטלי א. כפר יונה.
משוב: 03/04/2022
תיאור השירות:
בדק בית עבור בית דו משפחתי יד שניה.
חוות דעת:
השירות של לירן היה מדהים. הוא בדק הרבה דברים ושלח דו"ח מאד מפורט. הייתי מאד מרוצה אך לצערי בדיעבד התברר שהוא זיהה לא נכון את הסיבות לבעיות רטיבות רבות, מה שגרם לי לשלם על תיקונים מיותרים במקום לטפל בבעיה האמיתית. עושה רושם שהוא התמקד בהרבה בדיקות שטחיות במקום לבדוק לעומק את הדברים החשובים באמת. כך, למשל, הוא לא שם לב על מרזב שכלל לא היה לו פתח ניקוז וייחס בעיות רבות שנבעו מכך לגורמים אחרים.
אחלה שירות! דייקן, ביצע עבודה רצינית ומסודרת, דוח מקיף ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר אריאל, כפר יונה.
משוב: 08/06/2021
תיאור השירות:
בדק בית עבור דירה לרכישה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן, עשה את העבודה שלו בצורה טובה, ייעץ לנו, היה סבלני והסביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירה בן אליעזר, קדימה-צורן.
אשרור: 01/03/2021
משוב: 27/01/2021
תיאור השירות:
בדק בית לדירה יד 2.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב, הגיע בזמן עם ציוד שנראה מתאים לבדיקה, נראה שבדק ביסודיות והתאים את המחיר למה שבדק בשטח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון דנינו, כפר יונה.
משוב: 28/02/2021
תיאור השירות:
בדק בית לצורך קניית דירה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי מאוד והכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף כהן, כפר יונה.
משוב: 10/01/2021
תיאור השירות:
בדק בית לדירה יד שנייה לפני קנייה.
חוות דעת:
השירות היה מצויין. הוא שלח דוח מפורט וברור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בר אלישע, כפר יונה.
משוב: 02/12/2020
תיאור השירות:
בדק בית מקיף בדירה חדשה בת ארבעה חדרים.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, אחראי והסביר לי על המכשירים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1055 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחברת בדק בית רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של בדק בית. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תעודה
תעודה
אודות
לפני שהגיע לתחום בדק הבית, לירןעבד מספר שנים כמנהל פרויקטים. "הייתי בצד השני – בצד של הקבלן. כשניהלתי פרויקטים הבנתי עד כמה חלק מהקבלנים מנצלים את חוסר הידע המקצועי של הלקוחות ומרמים אותם. החלטתי לנצל את הידע שצברתי בשביל לעבור לצד של הלקוחות ולהגן עליהם" הוא מספר.
לירן מעיד כי הוא אוהב להראות ללקוח את התמונה המלאה. "קניית דירה זה עסק רציני, והקבלנים תמיד מנסים לצייר תמונה מושלמת. כשמדובר בהשקעה כל כך גדולה, חשוב שאנשים יבינו בדיוק מה הם קונים".
בזמנו הפנוי לירן אוהב לקרוא ולעסוק בכל מה שקשור לספורט – גלישה, כדורגל ועוד. בעתיד הוא רוצה לעבור לקיבוץ יחד עם משפחתו.
לירן מספר על מקרה שזכור לו במיוחד "היה לי לקוח שהקבלן שם לו ריצוף שונה מהריצוף המקורי שהוזמן. ללקוח לא היו הוכחות להזמנה והקבלן טען שזה מה שהלקוח הזמין. עשיתי עבודת מודיעין והצלחתי לאתר את הריצוף המקורי שהוזמן. לקבלן לא הייתה ברירה והוא החליף את כל הריצוף".
לירן סמחוב עוסק בבדק בית כבר 3 שנים, מתוכן 3 שנים כעצמאי. הוא מתמחה בבדק בית של בתים שנקנו מקבלן. בדק הבית מתבצע בהתאם לתקנות של מכון התקנים הישראלי ולכן הוא קביל בבית משפט.
לירן מעיד כי חברת "גאיה הנדסה" שבבעלותו מבצעת בכל דירה מעל 1,000 בדיקות בעזרת מכשירים טכנולוגיים שונים. בנוסף, הוא מרצה ומדריך הנדסאים ומהנדסים בתחום בדק הבית.
"מאתגר אותי להצליח לאתר את כל הליקויים בידרה, גם את אלה שלא בולטים לעין כמו רטיבות סמויה" הוא מעיד.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.