היה בסדר, הייתי מרוצה! עשה עבודה כמו שצריך, פתר את הבעיה וחסך לנו כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ולדימיר צסנין, קרית אונו.
משוב: 11/10/2021
תיאור השירות:
תיקון צירים בדלת ארון מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ונתן שירות טוב מאוד. הגיע בזמן והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שי ר. גני תקווה.
משוב: 06/09/2021
תיאור השירות:
תיקונים כללים בבית שכללו תליית וילונות, חיזוק ארון וסידור המעקה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא אדיב, נחמד ולא היה לחוץ בזמן. הוא נשאר אצלנו שעתיים ותיקן כל דבר שהיינו צריכים. הוא ידע את העבודה, היה סבלני והמחיר היה מאוד הוגן מבחינתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב ד. קרית אונו.
משוב: 15/07/2021
תיאור השירות:
תלייה של מדפים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה עבודה טובה. אני מאוד ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הילה י. קרית אונו.
משוב: 14/02/2021
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיות ומדפים ותיקון צירים בארון.
חוות דעת:
היה מצוין מכל הבחינות! אייל היה נחמד מאוד, יעיל, סבלני, עשה עבודה נהדרת, בנעימות ובמחיר סביר ממש. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברק ד. גני תקווה.
משוב: 26/01/2021
תיאור השירות:
תיקון איטום כיור מטבח.
חוות דעת:
היה נהדר, בא - תיקן - הסביר מה עשה וביקש לקבל עדכון יום אחרי שהכל תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גרשון קרדוש, גני תקווה.
אשרור: 29/09/2020
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
תיקון רגל שבורה במיטה זוגית עם ארגז מצעים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בן אדם טוב, איש מקצוע מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב רוזנצוייג, גני תקווה.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה על קיר גבס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה נחמד ומקצועי. מדובר על עבודה מיוחדת מכיוון שמדובר על קיר גבס ונראה שעשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מתן עובד, קרית אונו.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
תליית תמונות, מראה בוואקום ומדפים.
חוות דעת:
הוא היה מקסים והגיע בזמן, השירות שלו טוב והוא עשה את העבודה ממש כמו שצריך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 300 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אייל עובד כהנדימן כבר למעלה מעשור, ומספר שהוא בתחום מתוך הרצון להרכיב, ליצור, לתקן ולעזור. "כל עבודה שאני עושה אני עושה כאילו היא בשבילי, אז אני מקפיד תמיד לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, ותוך כדי גם לשמור על מקצועיות, הגינות וניקיון בסוף העבודה.
אייל מספר שיש ארבעה עקרונות שמנחים אותו בכל עבודה שהוא מבצע: יושר והגינות, מקצועיות בעבודה, הגעה בזמן ללקוח ועמידה בזמנים. "כמו שאני תמיד אומר -״טוב שם משמן טוב״
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.